آرنولد و همسرش جدا شدند

رسانه های آمریکایی از جدایی آرنولد شوارتزنگر و همسرش خبر دادند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از انتخاب، رسانه‌های آمریکایی روز گذشته، گزارش دادند دادگاهی در لس آنجلس طلاق آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور را ۱۰ سال پس از جدایی آن‌ها در پی خیانت این بازیگر که تبدیل به سیاستمدار شده بود، رسمی کرد. روند طلاق این زوج به دلیل تعداد بالای دارایی‌های مالی برای مذاکره، زمان زیادی به طول انجامید.

فرماندار سابق کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر و روزنامه نگار، ماریا شرایور در فوریه ۲۰۰۹ وارد کاخ سفید شدند. شرایور، روزنامه نگار و خواهرزاده جان اف کندی، رئیس جمهور سابق آمریکا، برای اولین بار در جولای ۲۰۱۱ درخواست طلاق داد.

چند هفته بعد، ستاره «ترمیناتور» اعتراف کرد که با دایه خانواده، میلدرد بائنا، که در سال ۱۹۹۷ صاحب یک پسر شد، رابطه داشته است.  شوارتزنگر که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ فرماندار کالیفرنیا بود، در بیانیه‌ای به لس آنجلس تایمز گفت: “پس از ترک دفتر فرماندار، به همسرم درباره این رویداد که بیش از یک دهه پیش رخ داد، گفتم. ”

شرایور به «اختلافات آشتی ناپذیر» در پرونده طلاق اشاره کرد.  این زوج که در سال ۱۹۷۷ با هم آشنا شدند و در سال ۱۹۸۶ ازدواج کردند، دارای چهار فرزند هستند.

 

 طلاق آرنولد و ماریا شرایور

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.