افشاگری عجیب گلر پرسپولیسی: از اول استقلالی بودم/ از فرهاد مجیدی پیشنهاد داشتم!

سوشا مکانی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال گفت: قبل از اینکه این تیم با رشید مظاهری مذاکره کند، از این تیم پیشنهاد داشتم و سرمربی هم آقای مجیدی بود.

به گزارش تازه نیوز، سوشا مکانی گلر سابق پرسپولیس و تیم ملی در مصاحبه با همشهری موضوعات جالبی را مطرح کرد که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:

تو چند ‌ماه قبل یکباره اعلام کردی که طرفدار استقلال هستی و این موضوع حاشیه‌های عجیبی را برای تو ایجاد کرد. در این خصوص صحبت می‌کنی؟

من از همان اول هم استقلالی بودم و اگر شرایط برایم مهیا بود، قطعا برای بازی‌کردن، استقلال را انتخاب می‌کردم. من دوست دارم صادقانه صحبت کنم و دنبال منافع خاصی هم نیستم.

اگر استقلالی بودی پس چرا پیراهن پرسپولیس را بر تن کردی؟

من همان روز که با پرسپولیس قرارداد امضا کردم، قبلش به دفتر باشگاه استقلال رفتم و قراردادی جلویم گذاشتند تا امضا کنم ولی به‌خاطر یک‌سری مسائل ترجیح دادم امضایش نکنم چون آن قرارداد یک‌سری بندهای اسارت داشت و باید جوابگوی بعضی چیزها می‌شدم. شاید اگر با من بیشتر حرف می‌زدند و بیشتر قانعم می‌کردند، آن قرارداد را امضا می‌کردم. حتی من از امیر قلعه‌نویی هم این گارانتی را داشتم که گلر اول استقلال باشم.

آرزو داری یک روز در استقلال بازی کنی؟

آرزو برای ۱۶ ساله‌هاست. من دوست دارم این تجربیاتی را که در این سال‌ها به‌دست آوردم، با آرامش و لبخند در اختیار استقلال بگذارم. دوست دارم برای این تیم بازی کنم ولی اگر هم این اتفاق رخ نداد، خودم را همیشه یک هوادار ساده در کنار این تیم می‌دانم. من هیچ وقت برای منافع شخصی از استقلال حمایت نکردم. این را هم بگویم قبل از اینکه استقلال با رشید مظاهری مذاکره و این بازیکن را جذب کند، از این تیم پیشنهاد داشتم و سرمربی هم آقای مجیدی بود. البته من شرایط رفتن به استقلال را نداشتم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.