شکستن شیشه هواپیما حین پرواز +عکس

سقوط بلوک یخی روی شیشه جلوی هواپیمای مسافربری موجب شکسته شدن آن در آسمان شد.

به گزارش تازه‌نیوز، مسافران یک فروند هواپیمای بریتیش ایرویز از حادثه تَرَک خوردن شیشه جلوی هواپیما در آسمان جان سالم به در بردند. این حادثه پس از آن رخ داد که بلوک یخی که از یک فروند جت که ۱۰۰۰ پا بالاتر پرواز می‌کرد روی هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ شرکت هواپیمای ایرویز سقوط کرد. این هواپیما در ارتفاع ۳۵ هزار پایی پرواز می‌کرد که این اتفاق رخ داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، این هواپیما از فرودگاه گاتویک لندن به مقصد کاستاریکا پرواز می‌کرد. در لحظه وقوع حادثه ۲۰۰ مسافر در داخل هواپیما حضور داشتند. پس از وقوع این حادثه این هواپیما برای تعمیر در فرودگاه سن خوزه کالیفرنیا بر زمین نشست. سرانجام پرواز BA۲۲۳۶ در بعدازظهر ۲۳ دسامبر با یک تاخیر ۵۰ ساعته از سن خوزه به لندن انجام شد.

شکسته شدن شیشه هواپیما

در تصویری که از شیشه جلوی هواپیما تهیه شده ترک‌هایی را که پس از اصابت بلوک یخ روی آن ایجاد شده نشان می‌دهد. سخنگوی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز بابت این تاخیر از مسافران عذرخواهی کرد. در توئیتی که این شرکت منتشر کرد، آمده: «ما از همه مسافرانی که در این پرواز حضور داشتند و کریسمس آن‌ها خراب شد عذرخواهی می‌کنیم. ما تا حصول اطمینان از یک پرواز امن از انجام پرواز خودداری کردیم و مهندسان ما موفق شدند تا مشکل پیش آمده را برطرف کنند.»

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.