حمله وحشیانه یک سنجاب به مردم +تصاویر

حمله یک سنجاب وحشی موجب زخمی شدن افراد محلی در ولز شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سنجاب‌ها عموما به عنوان حیواناتی دوست داشتنی به شمار می‌روند. اما در مورد «استریپ» یک سنجاب خاکستری که به ۱۸ نفر در ولز حمله ور شده این قضیه صدق نمی‌کند. این جونده کوچک که نام آن از فیلم «آنتاگونیست» گرفته شده، بدون تحریک مردم را گاز می‌گرفت و مورد تعقیب قرار می‌داد. حملات غیر قابل پیش بینی این جانور منجر به زخمی شدن و کبودی بدن تعدادی از افراد محلی شد. تعدادی از زخمی شدگان مجبور به تزریق واکسن کزاز شدند.

حمله سنجاب

به نقل از باشگاه خبرنگاران، اما این حملات جسته و گریخته استریپ پس از آن پایان یافت که توسط «کورین رینولدز»، یک بانوی مسن ۶۵ ساله به دام افتاد. رینولدز که او نیز توسط این سنجاب گاز گرفته شده بود، در این باره به رسانه‌ها گفت: “این (سنجاب) با رفتار غیرعادی خود باعث نگرانی من می‌شد.” رینولدز که نتوانسته بود با سرویس نجات حیوانات تماس برقرار کند، تصمیم گرفت این سنجاب را معدوم کند، زیرا رهاکردن سنجاب‌های خاکستری در طبیعت غیرقانونی است.

حمله سنجاب
او در توجیه این تصمیم خود گفت: “من یک فرد سالخورده دارم که دارو‌های رقیق کنند خون مصرف می‌کند. همچنین یک نوه دو ساله دارم که در باغ بازی می‌کند؛ بنابراین نمی‌توانم ریسک آسیب به هیچ یک از آن‌ها را نادیده بگیرم.”

حمله سنجاب

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.