از سیاست تا فوتبال؛ پای «پرستوها» به تیم ملی هم باز شد!

یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال از گذاشتن تله جنسی برای محمدحسین کنعانی‌زادگان توسط یک «پرستو» خبر داد!

به گزارش تازه نیوز، یک منبع مطلع وآگاه به خبرورزشی گفت: تله جنسی یا دام شیرین (انگلیسی: Honey trap هانی ترپ) عملیاتی است که در آن تلاش می‌شود تا با تهدید به برملا کردن روابط نامشروع جنسی یا عاطفی و رسواسازی «هدف» تله، او را به عنوان عامل به خدمت خود درآورد.

وی اضافه کرد: پس از جنگ جهانی دوم، تله جنسی چنان در اروپا رایج شده بود که دولت ایالات متحده به کارمندان خود در خارج از این کشور دستور داد مافوقان خود را از هرگونه رابطهٔ عاطفی با خارجی‌هایی که کشورشان تهدیدی علیه آمریکا است مطلع سازند.

این منبع آگاه اضافه کرد: در ایران اما پرستو اصطلاحی است برای توصیف زنانی که استخدام شده و سرراه چهره‌های سیاسی، مشهور و شناخته شده قرار می‌دهند تا آنها را در جامعه تخریب کنند! نمونه های زیادی در کشورمان در این رابطه داریم که شاید اصلا نیازی به مثال زدن آنها نباشد.

وی تاکید کرد: در فوتبال نیز چنین مواردی دیده شده است؛ بازیکنانی که خواسته یا ناخواسته سبب نابودی همبازی خود شده‌اند.

این منبع آگاه تصریح کرد: حالا محمدحسین کنعانی‌زادگان به نظر می‌رسد قربانی «پرستو»یی باشد که آگاهانه از ساده لوحی و جوانی این مدافع ملی پوش سوء استفاده کرده و زندگی شخصی و ورزشی‌اش را تخریب کرده است.

فایل صوتی کنعانی زادگان توسط همین «پرستو» در دنیای مجازی پخش و واکنش‌های منفی زیادی به دنبال داشته است. شاید پرسش این باشد که چه کسی ممکن است برای تخریب یک مدافع ملی پوش «تله جنسی» بگذارد؟

در همین ارتباط بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.