امام جمعه تهران: سگ‌گردانی و دوری از فرزندآوری نوعی هرزگی است!

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور گفت: بی تفاوتی نسبت به گناه در جامعه باعث ترویج فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از انتخاب، حجت الاسلام کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور و امام جمعه موقت تهران در سخنرانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا مدافع حریم ولایت حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت ایام دهه بصیرت، اظهار داشت: بی تفاوتی نسبت به گناه در جامعه باعث ترویج فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می‌شود.

صدیقی افزود: بی تفاوتی خواص نسبت به بزرگترین منکر که آن هم غصب خلافت بود باعث ایجاد جسارت به درب خانه ولی خدا وشهادت دختر رسول اکرم(ص)شد.

وی گفت: یکی از مهمترین معروفات که باید با زبان شیرین و لین به دانش‌آموزان، دانشجویان و نسل‌های آینده تزریق و تبیین شود بحث ولایت است که همین ولایت باعث ایجاد وحدت در جامعه می‌شود.

صدیقی به سه گناه ربا، ایجاد ناامنی و تزلزل در خانواده که در روایات متعدد به جنگ مستقیم با خداوند آمده است اشاره کرد و گفت: این گناهان متاسفانه در جامعه امروزی ما رواج پیدا کرده است که می‌توان دربحث تزلزل در خانواده به رواج بی عفتی و هرزه گی که مصداق اتم و اکمل آن بدحجابی، بی حجابی و مقوله سگ گردانی و دوری از فرزند آوری است، اشاره کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.