گلر استقلال‌ باید در دادگاه پاسخگو باشد!

وکیل سابق محمد رشید مظاهری مدعی است که از گلر استقلال شکایت کرده و او باید در دادگاه پاسخگوی اتهاماتش باشد.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، از صبح امروز اخباری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر آنکه رشید مظاهری گلر استقلال که اصلاً در این فصل روزهای خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد، با شکایت وکیلش بازداشت شده و در کلانتری تجریش به سر می‌برد. خبری که البته مظاهری بلافاصله در استوری اینستاگرامش آن را تکذیب کرد. برای آنکه از اصل ماجرا باخبر شویم با مهدی صادقی وکیل رشید که نسبت نزدیک خانوادگی هم با این بازیکن دارد، تماس گرفتیم. وکیل گلر استقلال در این خصوص گفت: «واقعیت این است که من چند ماه است دیگر وکیل رشید نیستم و هیچ‌گونه ارتباط کاری و خانوادگی با او ندارم. بعد از اتفاقاتی که بین ما رخ داد، من از او شکایت کردم و به زودی در دادگاه باید پاسخگو باشد. در واقع قانون بین ما قضاوت خواهد کرد.»

او درخصوص شایعه بازداشت مظاهری با شکایتش گفت: «من در جریان بازداشت او نیستم و موضوع شکایت من از رشید به چند وقت قبل برمی‌گردد.»

صادقی همچنین درخصوص اخراج مظاهری از تمرینات استقلال توسط فرهاد مجیدی هم گفت‌: «من در جریان این موضوع نیستم ولی حتماً بی‌انضباطی رخ داده که سرمربی استقلال این تصمیم را گرفته است. دروازه باشگاه بزرگ استقلال جای افراد پرحاشیه و بی‌نظم نیست، چراکه اسطوره‌ای مثل ناصر حجازی از آن محافظت می‌کرد.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.