حسن روحانی صبح‌ها چه ساعتی سر کار می‌رود؟

ناگفته‌هایی از زندگی کاری و شخصی رئیس‌جمهور سابق کشورمان را از زبان کامبیز مهدی‌زاده، داماد او، می‌خوانید.

به گزارش تازه نیوز، گفت‌وگوی داماد حسن روحانی با روزنامه شرق حاوی نکات ناگفته‌ و جالبی درباره رئیس‌جمهور سابق است.

این مطالب را هم ببینید:

بخش‌هایی از سخنان کامبیز مهدی‌زاده درباره روحیات حسن روحانی و برنامه این‌روزهای رئیس‌جمهور سابق را در ادامه می‌خوانید:

  • شخصیت آقای روحانی این‌گونه نیست که در کنجی بنشیند و در خلوت خود باشد. ایشان همیشه در نظام بودند و در سیستم جزء چند نفر اول بودند. الان هم بیش‌تر وقت خود را به کارهای مطالعاتی و پژوهشی می‌گذراند و خاطرات خود را می‌نویسد. جلسات روزانه هفتگی خودشان را هم دارند و البته وقت بیشتری را برای خانواده صرف می‌کند.
  • یکی از افرادی که در امر ازدواج به من کمک کرد از من پرسید واقعا حاج‌آقا ساعت ۱۰ سر کار می‌رود، که گفتم چیزی که من دیدم ایشان بین هفت و ربع تا هفت و نیم سر کار می‌رفتند. قبل از آن هم باید تیم حفاظت آماده می‌شد و آقای روحانی هم اخلاقشان این‌گونه نبود که آن‌ها را معطل کند و سعی داشتند که نهایتا قبل از ساعت هفت و نیم آماده باشند و به دفترشان برود. اکنون اگر از برخی جوانان هم بخواهیم ساعت هفت و نیم سر کار باشند قبول نمی‌کنند اما ایشان با این سن صبح به دفتر خود می‌رفتند. اهل کوه‌رفتن هم هستند و برخی روزها می‌دیدیم که از پنج صبح بیدار هستند، به کوه می‌رفتند و ساعت شش و نیم نیز صبحانه خود را خورده آماده رفتن به محل کار بودند. آقای روحانی خیلی اهل خواب نیستند و این حرف‌ها از اساس غلط است.
  • به شنا علاقه دارند. فوتبال‌های ملی را هم دنبال می‌کنند.
  • دکتر روحانی کلا آدمی جدی‌ است، البته خیلی مهربان و دلسوز هستند. بارها شده که از موضوعی ناراحت بودم و ایشان هم حتما می‌پرسیدند که دلیل آن چیست اما این‌که خیلی صمیمی باشند در کاراکتر شخصیتی آقای روحانی نیست.
  • تا آن‌جا که می‌دانم (پس از ریاست جمهوری) با آقای لاریجانی و سیدحسن خمینی دیدار داشتند، درباره آقای خاتمی و آقای ناطق‌نوری اطلاع ندارم که جلسه داشتند یا نه اما افراد مختلف از همه طیف‌ها به دیدار او می‌آیند و درِ دفتر آقای روحانی همیشه باز است.
  • حدود دو هفته پیش با آقای جهانگیری جلسه داشتند و با اعضای کابینه نیز هر هفته به‌ صورت انفرادی و گروهی دیدار دارند. به‌ هر حال این‌گونه نیست که آقای روحانی خانه‌نشین شده باشد و مثلا آشپزی بکنند! ایشان یک فرد سیاسی هستند و دوست دارند که این جلسات هم ادامه داشته باشد.

در همین ارتباط: جزئیاتی از دیدار حسن روحانی با رهبر انقلاب/ داماد روحانی: برخی صحبت‌ها درباره این دیدار خنده‌دار است!

۱ نظر
  1. حسین

    از روباه پرسیدن شاهدت کیه گفت دمم … الان این حرفا یعنی چیه ؟؟/ آغاز دور بدبختی جدیدیست آیا؟؟؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.