عصبانیت گل‌محمدی: ماجرای این رأی مثل بند کفش و شقیقه است!

یحیی گل محمدی گفت: این چند امتیازی که در لیگ جا به جا شد، اینکه هنوز تکلیف جدول مشخص نیست،‌ شأن لیگ را پایین می آرود.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور گفت‌: مقابل تیمی قابل احترام بازی داریم. بازی حساسی برای ماست و باید روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم. هر سه امتیاز یک قدم برای کسب قهرمانی لیگ برتر است. امروز با انگیزه بالایی بازی می‌کنیم و شکل تیمی ما خیلی بهتر شده و نباید مقابل تراکتور اشتباهات تأثیرگذار داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره حواشی پرسپولیس هم گفت: درباره ترکیب نمی‌توان قبل از بازی صحبت کرد. پنالتی‌زن اول ما هم ترابی است. عیسی هم دوست دارد گلزنی کند و روی آن صحنه دوست داشت گلزنی کند. این موضوعی نیست که بخواهیم بزرگ‌نمایی کنیم و او هم پذیرفت که ترابی پنالتی را بزند.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل‌ و انتقالات این تیم گفت: بیشتر گمانه‌زنی مطرح است و فکر می‌کنند و چیزی می‌نویسند. هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای بازیکن برزیلی نبوده است. ما الان چهار هفته تا نیم‌فصل فاصله داریم. با جام‌حذفی هفته‌های فشرده‌ای داریم و الان تمرکز ما روی بازی‌هاست و در نیم‌فصل ۲۰ روز فرصت است که بازیکن جذب کنیم. هیچ پیشنهادی هم به بیرانوند ندادیم و دروازه‌بان اصلی ما لک است و قرار است قرارداد او را تمدید کنیم.

او در پاسخ به سؤالی درباره رأی کمیته انضباطی علیه گل‌گهر گفت: این چند امتیازی که در لیگ جا به جا شد، اینکه هنوز تکلیف جدول مشخص نیست،‌ شأن لیگ را پایین می‌آرود. دلیل تأخیر رأی کمیته استیناف را نمی‌دانم و باید تکلیف جدول را هرچه زودتر مشخص کنند. این حق ماست که بدانیم جدول چطور خواهد بود. اینکه چرا بازی سپاهان و ما 3- هیچ شد با این بازی تفاوت دارد، مثل ارتباط بند کفش به شقیقه است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.