ادعای عجیب مجیدی: بازیکنان استقلال کوچک‌ترین اعتراضی به تصمیمات داوران نمی‌کنند!

فرهاد مجیدی گفت: به داوران چهارم گفته‌ام هر کدام از اعضای کادر فنی استقلال اگر نسبت به تصمیمات تیم داوری اعتراض کردند، اخراجشان کنید.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی امشب بلافاصله پس از رسیدن به هتل محل اقامت استقلال در اراک، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد. ماحصل حرف‌های سرمربی استقلال را در ادامه می خوانید:

بازی دشوار
مسابقات در این فصل بسیار به هم نزدیک است و به شاگردانم هم گفته‌ام در اراک مسابقه سختی پیش روی ماست البته خودمان را آماده کرده‌ایم و امیدوارم هواداران هر دو تیم از تماشای جدال آلومینیم – استقلال لذت ببرند.

تبریک به خطیبی
چند مسابقه این فصل آلومینیم را دیده‌ام و انصافاً باید بگویم این تیم خیلی خوب بازی می‌کند. باید به رسول خطیبی تبریک گفت چون بیشترین سهم را از نظر من در موفقیت آلومینیم دارد.این ش بازیکنان چندان سرشناسی در اختیار ندارد ولی فوق‌العاده منظم فوتبال بازی می‌کند و حریف کاملاً قابل احترام است.

اخراج معترضان
اگر از بازی سپاهان به بعد ما را زیر نظر داشته باشید، قطعاً متوجه این نکته شده‌اید که کادر فنی و بازیکنان استقلال کوچک‌ترین اعتراضی به تصمیمات داوران نمی‌کنند. ما داوران خوبی در کشور داریم و باید به آنها کمک کنیم با وجود امکانات کم، عملکردشان هفته به هفته بهتر شود. به نظرم هر چقدر فضا را برای آنها آسانتر کنیم، بهتر قضاوت خواهند کرد. خود من از بازی با سپاهان به داوران چهارم گفته‌ام هر کدام از اعضای کادر فنی استقلال اگر نسبت به تصمیمات تیم داوری اعتراض کردند، اخراجشان کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.