روایت عجیب عباس قانع از ممنوع‌الکار شدنش در تلویزیون!

یک گزارش‌گرِ صداوسیما ادعا کرده چون به یک بازیکن استقلال، لقب نیمار داده، از گزارش فوتبال داخلی، محروم شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، عباس قانع که با گزارش‌های جنجالی خود سر از تلویزیون در آورده بود، مدعی شده به خاطر این که لقب نیمار را به مهدی قایدی داده او را از گزارش بازی‌های فوتبال محروم کردند.

خبر ورزشی گزارش داد: عباس قانع گزارشگری بود که بازی ها را با هیجان خاصی گزارش می کرد و در فضای مجازی معروف شد. او حالا مدعی شده به خاطر اینکه در یکی از مسابقات استقلال به مهدی قایدی لقب نیمار را داده بود از گزارشگری محروم شده و دیگر گزارش مسابقات داخلی را به او نمی دهند. البته باید دید واکنش مسئولان تلویزیون و گروه ورزش سیما به این ادعا چیست چرا که قبلاً هم بعضی از گزارشگران از چنین القابی استفاده کرده بودند و هیچ اتفاقی برای آنها رخ نداده بود. مثلاً چند بار گزارشگران به کمال کامیابی نیا لقب گتوزو را دادند اما هیچ کدام از گزارشگری محروم نشدند.

بعضی از گزارشگران در هنگام گزارش بازی‌های حساس زیادی احساساتی می‌شوند و از القابی هم برای بازیکنان استفاده می کنند تا شاید رضایت هواداران تیم های پرطرفدار را جلب کنند اما به طور کلی بعید به نظر می‌رسد که گزارشگری به خاطر اینکه به قایدی لقب نیمار را داده باشد، از گزارشگری محروم شود. نکته دیگر این که متاسفانه صدا و سیما نتوانسته بعد از عادل فردوسی پور گزارشگران خوب و آینده داری را تربیت کند و برنامه‌هایی چون مسابقه آقای گزارشگر هم توفیقی در این راه کسب نکردند. عباس قانع البته گزارشگر با استعدادی بود ولی گاهی اوقات زیاده از حد احساساتی می شد و شاید همین مسئله هم کار دست او داد.

حالا باید دید آیا این گزارشگر جوان دوباره می تواند به تلویزیون برگردد و بازی ها را گزارش کند یا نه؟

2 نظر
  1. علی

    ای کاش دوباره بیاد

  2. اشکبوس

    این چندتا گزارشگر جدید اصلا حال نمیدن قانع خیلی هیجان میده به فوتبال

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.