اعتراض شدید مجیدی: از اول مسابقه به ما فحش می‌دادند!

فرهاد مجیدی با اعتراض به میزبانی اراکی ها گفت: بالاخره باید تکلیف ما روشن شود که مسابقات با تماشاچی است یا بدون تماشاچی؟ اگر بدون تماشاچی است پس این افراد روی سکوها چه کار می کردند؟

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی پس از پایان بازی با آلومینیوم به شدت از جو حاکم بر استادیوم ناراحت بود و تأکید داشت این شرایط اصلاً در ‌شأن رقابت‌های لیگ برتر نیست. در ادامه بخش هایی از صحبت های او را می خوانید:

از دست دادن 2 امتیاز

بازی خوب و جانداری بود. ما پس از رسیدن به گل توانستیم شرایط را کنترل کنیم ولی در وقت تلف شده روی یک توپ که واقعاً اندازه نصف موقعیت بود، گل خوردیم و 2 امتیاز حساس را از دست دادیم. ما به آلومینیوم موقعیت گل ندادیم ولی همان‌طور که گفتم در دقایق تلف شده آن اتفاق رخ داد و موجب شد پیروزی را از دست بدهیم.

فحاشی روی سکوها

فضای ورزشگاه محل برگزاری مسابقه اصلاً جالب نبود و جو بدی در آن حکم‌فرما شده بود. بالاخره باید تکلیف ما روشن شود که مسابقات با تماشاچی است یا بدون تماشاچی؟ اگر بدون تماشاچی است پس این افراد روی سکوها چه کار می‌کردند؟ یکسری آدم روی سکوها از همان ابتدای مسابقه شروع به فحاشی علیه ما کردند و در چنین فضایی داور هم تحت تأثیر قرار می‌گیرد. این ماجرا بین دو نیمه هنگامی که ما می‌خواستیم راهی رختکن بشویم هم ادامه پیدا کرد و کلی آدم در راهرو بودند که متأسفانه بعضی از آنها هم از الفاظ رکیک استفاده می‌کردند. آنجا آنقدر شلوغ بود که ما اصلاً نمی‌توانستیم وارد رختکن شویم. همین الان برای اینکه به کنفرانس مطبوعاتی بیایم، از کنار 500 نفر عبور کردم! خود این افراد از کجا می‌آیند و چه‌کاره هستند که به همین راحتی در راهروها و اطراف رختکن‌ها حضور دارند؟ چنین اتفاقاتی برای فوتبال اراک و مردم فهیم این شهر واقعاً بد است.

ورود لیدرها

اگر مسابقات بدون حضور تماشاگران است، قاعدتاً چنین افرادی نباید داخل ورزشگاه حضور داشته باشند. اینها از کجا می‌آید و چه سمتی دارند؟ همان‌طور که گفتم فضای ورزشگاه خیلی بد بود از اول تا آخر مسابقه هرچه دل‌شان می‌خواست، می‌گفتند. خب اگر واقعاً این‌طور است، من هم با مدیریت باشگاه استقلال صحبت می‌کنم تا از مسابقات بعدی ما هم لیدر‌های‌مان را به داخل ورزشگاه بیاوریم.

کانال‌های هواداری

یکسری داخل خانه نشسته‌اند و هرچه دل‌شان می‌خواهد در داخل کانال‌های هواداری می‌نویسند. این مسائل نه برای من اهمیتی دارد و نه اصلاً چنین کانال‌هایی را نگاه می‌کنم.

رضایت از ژستد

کاملاً از رودی ژستد راضی هستم و به نظرم فوتبال بسیار خوبی ارائه کرد. همه شاگردانم خوب بازی می‌کنند اما کاملاً بدیهی است که ما هفته به هفته باید بهتر شویم و نقاط ضعف خودمان را مرتفع کنیم.

داد و فریاد کنار زمین

در بسیاری از مسابقات بوده که پنالتی کاملاً واضح استقلال گرفته نشده ولی خودتان در این چند بازی دیده‌اید که من و دستیارانم کوچک‌ترین اعتراضی نسبت به تیم داوری نداشتیم. گاهی اوقات نیمکت تیم‌های دیگر داد و فریاد راه می‌اندازند و فضای عجیبی را در مسابقه‌ها حاکم می‌کنند.

ویدئو| پنالتی جنجالی پرسپولیس در بازی با تراکتور که از دست رفت

پرسپولیس ۲ – ۱ تراکتور/ شاگردان یحیی در یک قدمی استقلال

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.