واکنش یحیی گل‌محمدی به خراب شدن پنالتی ترابی

یحیی گل محمدی در خصوص از دست رفتن پنالتی تیمش گفت: تا موقعی که مهدی ترابی در زمین باشد او پنالتی زن اول پرسپولیس است.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی ۲- یک پرسپولیس برابر تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی را انجام دادیم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. روی غافلگیری گل خوردیم ولی کنترل مسابقه دست ما بود. فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. 3 امتیاز حق ما بود و به هواداران تبریک می‌گویم.

او گفت: تیم حریف به خاطر نتایج گذشته‌‌اش انگیزه زیادی داشت. می‌توانستیم در پنالتی هم به گل برسیم تا بازی راحت شود که این‌طور نشد. خوشحالیم که 3 امتیاز را به دست ‌آوردیم. بچه‌ها در این دیدار به جز یکی، دو صحنه تمرکز و انگیزه خوبی داشتند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص از دست رفتن پنالتی این تیم توسط مهدی ترابی، با حمایت از مهاجم تیمش گفت: تا موقعی که مهدی ترابی در زمین باشد او پنالتی‌زن اول پرسپولیس است. مهدی پنالتی‌های زیادی را گل کرده و بهترین پنالتی‌زن ایران است که شکی در آن نیست. مقابل تراکتور هم این اتفاق افتاد که فدای سرش. ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید.

گل‌محمدی در خصوص نزدیک شدن به استقلال در جدول رده‌بندی و رأی کمیته انضباطی در پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر، گفت: امیدواریم رأیی بدهند که عدالت در آن برقرار باشد. فعلاً تمرکزمان روی بازی‌های آینده است. امیدواریم زودتر رأی کمیته استیناف اعلام شود. الان نزدیک نیم‌فصل هستیم و 8 امتیازی که جابه‌جا می‌شود باید تکلیفش مشخص شود. یک‌شنبه هم درباره این مسئله صحبت کردم. ان‌شاءا… زودتر تکلیف را روشن کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.