کنسرت خواننده رپ مشهور با امیر عباس گلاب؟

امیرعباس گلاب اعلام کرد با این‌که علاقه دارد مانند گذشته، دوباره با حمید صفت کار مشترک تولید کند، اما این آرزو شدنی نیست، چرا که موسیقی رپ نمی‌تواند به صورت رسمی فعالیت داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرانلاین، امیر عباس گلاب، خواننده موسیقی پاپ، در مراسم رونمایی از آلبوم جدیدش، درباره ممنوعیت موسیقی رپ صحبت کرد.

گلاب با حضور در یک برنامه اینترنتی، درباره علاقه‌اش به فیت دادن با حمید صفت گفت: «بسیار دوست دارم دوباره با حمید صفت کار مشترک انجام دهم ولی خب متاسفانه رپ این اجازه را ندارد که به صورت رسمی کنسرت برگزار کند. امیدوارم روزی برسد که هر خواننده‌ای در هر سبک و سیاقی که هست، بتواند فعالیت خودش را ادامه دهد و بدون هیچ محدودیت موسیقیایی، هنرش را نشان دهد. هیچ کس قرار نیست جای فرد دیگری را بگیرد و امیدوارم روزی موسیقی رپ جایگاه خودش را پیدا کند.»

بیشتر بخوانید:

9 نظر
  1. ناشناس

    با صدتا حکم تبرئه هم نمیشه حقیقت رو مخفی کرد.
    حمید صفت ناپدریش رو با بهانه دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق داشته بقتل رسونده و مثل روز روشنه که قتل بخاطر اموال ناپدری بوده.

    1. دوست ناپدری

      مادر حمید صفت سالها با تهدید و فریب ناپدری! نذاشت موضوع طلاق انجام بشه و بعد از بازداشت حمید صفت در 18 اسفند 1399 و امتناع پسر مقتول از گذشت! پسر مقتول توسط دوست حمید صفت تهدید شد و همین باعث شد که اولیاء دم دیگه در جلسات دادگاه حضور نداشته باشن و استدلالشون اینه که اگر اتفاقی برای ما بیفته کسی نیست پرونده قتل ما رو پیگیری کنه وقتی پرونده قتل پدرمان با وجود مدارک غیر قابل انکار و پیگیری فرزندانش براحتی از مسیر عدالت خارج شده!!!!! پرونده قتلی که اولیاء دم ان وراث طبقه دومی که همدست مادر حمید صفت هستند معلوم است چه می شود پس حفظ جان ما اولیاء دم برای ادامه پیگیری پرونده قتل پدرمان ضرورت دارد. فرزندان ناپدری حمید صفت گفتن تا زمانیکه پرونده قتل پدرمان بیطرفانه و عادلانه رسیدگی نشود ما پیگیر هستیم.

    2. ناشناس

      اقای امیرعباس گلاب! این حمید صفت شخص بامعرفت و درستی نیست چون 10 سال در منزل ناپدری خورده و خوابیده و ویدئو تبلیغی توسط پرشین پاپارازی در منزل ناپدری ضبط کرده و بعد از قتل ناپدری و ازادی با قرار وثیقه در 6 خرداد 1397 دوباره در متزل ناپدری ساکن شد و در 4 خرداد 1398 از درب منزل ناپدری توسط تی وی پلاس همراهی میشه برای ضبط ویدئو کمک به خانمی که محکومیت زندان داره ( هر دو ویدئو در اینترنت موجوده) و در اذر 1398 با تعویض قفل درب اپارتمان از ورود پسر ناپدری جلوگیری میکنه و پلیس 110 هم میاد و گزارش مینویسه.
      حرف اخر اینکه دروغ دفاع از مادرش که حق طلاق داشت برای فریب مردم و دادگاهه! ناپدری فهمید مادر حمید نقشه برای اپارتمان 200 متری محل وقوع قتل واقع در منطقه ملاصدرا داره خواست با انتقال اموال بنام وصیش و طلاق مادر حمید جلوگیری کنه که بقتل رسید( ناپدری بعد از عمل فنرگذاری عروق انسدادی قلب در 1396/4/24 از المان به ایران برمیگرده و در 1396/5/24 مورد ضرب و شتم قرار میگیره و در همون روز در بیمارستان فیروزگر به کماء میره و 3 روز بعد بدلیل اسیب مغزی فوت میکنه) پسر مقتول در صفحه اینستاگرامش عکسهای ضرب و شتم پدرش و ….. به اشتراک گذاشته.
      بفرض دعوای ناپدری با مادرش حمید صفت میتونست بگه طلاق بگیرید نه اینکه بگه مگه نگفتم ….. و الان هم همین اپارتمان محل وقوع قتل با اجاره خلاف قانون در اختیار دوست حمید صفت قرار داره و وصی ناپدری که طبق وصیت 2 دانگ اپارتمان بنامش شده در خرداد 1400 دادخواست خلع ید داده.
      بنظر من مادر حمید صفت بدون اطلاع ناپدری که فاقد سواد خواندن و نوشتن فارسی بوده وکالت فروش گرفته و این اپارتمان 200 متری رو بنام خودش صلح کرده و بخاطر پرونده قتل نمیتونه سندسازی رو که انجام داده رو علنی کنه.

    3. ناشناس

      ناپدری مقتول فاقد سواد خواندن و نوشتن فارسی بچه های ناپدری متولد المان و ساکن فنلاند و المان و نامسلط به زبان فارسی و نااهل با دروغ و زد و بند که مورد تهدید هم قرار گرفتن در مقابل حمید صفت و مادرش متخصص در دروغگویی و زد و بند و هم نشینی با گنده لاتها معلومه که حکم تبرئه صادر میشه.

  2. ناشناس

    اولین نظریه پزشکی قانونی ایران علت فوت را خونریزی و اسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت اعلام نمود که با اعتراض وکیل حمید صفت کمیسیون 3 نفره علت فوت و خونریزی مغزی و اسیب نسج مغزی در اثر اصابت جسم سخت و عوارض ناشی از ان در زمینه مستعد جسمانی تعیین کرد که عوامل زمینه ای نظیر سن، مصرف داروهای ضد انعقادی، ابتلا به بیماری دیابت و فشار خون به میزان 15 درصد در بروز مرگ تاثیر داشته اند با اعتراض وکیل حمید صفت! کمیسیون 5 نفره نوشته با توجه به معاینات انجام شده در بیمارستان فیروزگر اثار ظاهری ضرب و جرح در نواحی سر و صورت و گردن ملاحظه نشد پس 33 درصد علت خونریزی مغزی و فوت مربوط به ضربه و 67 درصد مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون میباشد که با اعتراض اولیاء دم کمیسیون 7 نفره 50 درصد علت خونریزی مغزی و فوت رو مربوط به ضربه و 50 درصد رو مربوط به زمینه مستعد جسمانی و مصرف داروهای رقیق کننده خون دانسته( و حمید صفت با قرار وثیقه در خرداد 1397 ازاد میشه) با اعتراض اولیاء دم! کمیسیون 9 نفره بدون درج درصد نوشته این نوع خونریزیها و اسیبهای مغزی بدلیل سن بالا و مصرف داروهای ضد انعقادی با ضربه خفیف و غیر کشنده می تواند حادث گردد!!!!!! و با اعتراض اولیاء دم کمیسیون 11 نفره بدون درج درصد نوشته بیماریهای زمینه ای ناپدری می توانسته منجر به فوت شود!!!!!! و استرس ناشی از نزاع و مصرف داروی ضد انعقاد تشدید کننده روند فوت بوده اند.
    پزشکی قانونی المان به استناد گزارش جسد پزشکی قانونی ایران و سی تی اسکن بیمارستان فیروزگر و گزارش ترخیص از بیمارستان برلین بعد از فنرگذاری عروق انسدادی و عکسهای موبایلی ضرب و شتم! نظریه اولی و دومی( 3 نفره) پزشکی قانونی ایران رو قابل قبول دانسته ولی نظریات دیگر را غیر مستدل و غیر علمی دانسته و در پایان نظریه 12 صفحه ای نوشته بدون ضربات شدید و پی در پی اسیبهای تشریح شده درگزارش جسد بروز نمیکرد.
    درعکس موبایلی از ناپدری دربیمارستان فیروزگر در اینستاگرام soheyl_assadzadeh اثار ضرب و جرح کاملا مشهوده و بنا به گزارش پلیس 110 ناپدری قبل از به کماء رفتن در روز درگیری به پلیس گفته حمید رو سینه من نشسته و با مشت به سر و سینه من زده و در گزارش جسد نوشته شده خونریزی روی نرم شامه و خونریزی وسیع زیر سخت شامه و کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ و پرخونی مشکوک در دیواره بین بطنی قلب مشهود بود.

  3. ناشناس

    قتل ناپدری با نقشه بوده و به این سادگی تموم نمیشه اقای امیرعباس گلاب

  4. دوست ناپدری

    ناپدری ادم ساده دلسوزی بود و فاقد سواد خواندن و نوشتن فارسی که گیر بد کسانی افتاده بود و بچه های ناپدری هم متولد المان و مقیم خارج هستن و مسلط به زبان فارسی نیستن و پسر مقتول بعد از صدور حکم قصاص در ایرلن از طرف دوست حمید صفت مورد تهدید جانی قرار گرفت و دیگه برای جلسات بعدی به ایران نیومد و استدلاش اینه وقتی خون پدرم براحتی پایمال میشه اگر برای من در ایران اتفاقی بیفته خواهرم چطور میتونه پیگیر پرونده قتل من بشه.

  5. ناشناس

    بچه های مقتول گفتن مهندسی صدور حکم تبرئه به این شکل انجام شده.
    اولا رئیس شعبه 10 کیفری علیرغم اطلاع متهم بقتل از پیری و بیماری قلبی ناپدری با استدلال عدم تخصص متهم بقتل در امور پزشکی ضربه متهم بقتل رو منطبق با بند پ ماده 290 قانون مجازات اسلامی نمیدونه!!!!!!!
    دوما شعبه 31 دیوان (51 جدید) با اکثریت اراء بدون توجه به صرف پیری ناپدری و مضافا اقرار متهم بقتل به اطلاع از بیماری قلبی ناپدری حکم قصاص رو نقض میکنه!!!!!!!
    سوما شعبه 8 کیفری علیرغم اطلاع از دروغ بودن حرف متهم بقتل به استناد حرف متهم بقتل!!!!!! (یواش زدم و از بیماری قلبی خبر نداشتم) حکم تبرئه صادر میکنه!!!!!!!
    چهارما شعبه 51 دیوان(39 سابق) با قبول دروغها حکم تبرئه رو تائید میکنه!!!!!!!!
    و حالا هم بعد از حکم برائت 1400/9/1 شعبه51 دیوان(39 سابق) شعبه 8 کیفری دادنامه ای در مورخ 1400/9/16 صادر کرده و فقط به حسین شاهرخی وکیل حمید صفت ابلاغ شده!!!!!!!!!!!! و تا امروز دادنامه 1400/9/16 به ما ابلاغ نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و پرونده با علت طرح رفع ابهام و ارشاد نسبت به اتهام قتل عمدی مسلمان به تاریخ 1400/10/13 در شعبه 51 دیوان ثبت شده.
    معلوم نیست شعبه 8 کیفری با شعبه 51 دیوان(39 سابق) چکار دارن میکنن!!!!!!

    1. ناشناس

      امام جعفر صادق ع فرمودند: قاضیان چهار گروهند: سه گروه دوزخى‌اند و یک گروه بهشتى: مردى که، دانسته، حکم ناحق مى دهد، دوزخى است. مردى که ندانسته حکم ناحق دهد نیز دوزخى است. مردى که ندانسته حکم حق دهد نیز دوزخى است، و مردى که دانسته حکم به حق دهد، بهشتى است. (کافی جلد7 ص407)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.