کریس مانع موفقیت شیاطین سرخ/ رونالدو از منچستریونایتد می‌رود؟

گابی آگبونلاهور، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو مانع موفقیت منچستریونایتد است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، رونالدو تابستان امسال از یوونتوس جدا شده و پس از ۱۲ سال دوری از اولدترافورد بار دیگر به یونایتد برگشت. اما حضور او از نظر بسیاری چندان مثبت ارزیابی نشده و بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که جایگاه این بازیکن روی درخشش سایر هم تیمی‌هایش سایه انداخته است.

آگبونلاهور که پیش از این نیز اظهاراتی را در انتقاد از عملکرد رونالدو در ترکیب یونایتد مطرح کرده بود به فوتبال اینسایدر گفت:« شما می‌توانید تفاوت در عملکرد فرناندز را از زمان حضور رونالدو ببینید. پیش از این که رونالدو بیاید، فرناندز مرد اول این تیم بود. حالا رونالدو بازیکن اصلی شده است.»

این مهاجم سابق انگلیس در ادامه به شکست یونایتد همزمان با کاپیتانی رونالدو اشاره کرده و اظهار داشت:« رونالدو برابر وولوز کاپیتان بود. پیش از این که رونالدو بیاید، وقتی هری مگوایر در زمین حضور نداشت این فرناندز بود که بازوبند را می‌بست و حالا روی نیمکت است. این یعنی تنش‌هایی وجود دارد.»

آگبونلاهور درباره تصمیم یونایتد برای جذب رونالدو اضافه کرد:« حالا مشخص است که اوله گونار سولسشر اشتباه بزرگی را در جذب رونالدو انجام داده است، به همین سادگی. بله، رونالدو گل‌هایی زده اما گل‌هایی زده که گرینوود هم می‌توانست به ثمر برساند اگر در همان جایگاه قرار داشت. از نظر من باید رونالدو را در تابستان سال آینده به فروش رساند. این باشگاه باید به گرینوود، سانچو و راشفورد اجازه دهد که در کنار هم بازی کنند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.