مردم از خجالت مشاور وزیر درباره هواپیمای اوکراینی درآمدند! +عکس

مشاور وزیر اقتصاد در توئیت مضحکی سقوط هواپیمای اوکراینی را کار حسن روحانی دانست که با واکنش تند مردم مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سیدامیر سیاح، تهیه کننده برنامه پایش که در دولت رئیسی از صداوسیما به وزارت کلیدی دولت رفته و مشاور وزیر اقتصاد شده است و در توئیتی جدایی‌اش از سازمان صداوسیما را خبر داده بود، در واکنش به حسام‌الدین آشنا که علت این قطع همکاری را پرسید، نوشت:
به سوالتون پاسخ می‌دهم و دلیلش را عرض می‌کنم به شرطی که شما هم پشت‌پرده این توئیت -اندکی قبل از ماجرای هواپیمای اوکراینی- را بفرمایید. ‏واقعا تصادفی بود؟!

اشاره او به توئیت حسن روحانی در ۱۶ دی ۱۳۹۸ است که در واکنش به ترامپ نوشته بود: آن‌هایی که به عدد ۵۲ اشاره می‌کنند بهتر است به عدد ۲۹۰ هم فکر کنند.

گافی که با واکنش تحقیرآمیز کاربران توئیتر مواجه شد. کاربری نوشت:
این پاسخ شما، اثبات‌کننده درستی تصمیم مدیریت جدید صداوسیما در کنارگذاشتن‌ شماست.
‏باعث تاسفه که معنی اشاره ترامپ به عدد ۵۲ (گروگان‌های سفارت) و متعاقبا پاسخ آقای روحانی رو متوجه نشده‌اید و برمبنای همین کم‌هوشی تاسف‌آور رئیس‌جمهوری وقت رو متهم می‌کنید.

کاربر دیگری هم به طعنه نوشت: شانس آوردیم استاد با این سطح هوش ۵۲ رو نماد سال تغییر ساختار وزارت خارجه حساب نکرد بندازه گردن ظریف! ‏می‌گه صداوسیما خراب شده! خب تو مدیر بودی که خراب شده!

امیر سیاح هواپیمای اوکراینی و توییت روحانی

۱ نظر
  1. فراز

    واکنش تحقیر آمیز ؟؟؟!!!!!!! دو تا اکانت به همدیگه دارن تعارف شابدالعظیمی میزنن بعد شما اونا رو کل مردم میگید 😂😂😂😂😂😂😂تیتر و مطلب شما ظاهرا مضحک تر بود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.