شادی عربستانی‌ها از شوک به فوتبال ایران و حذف سرخابی‌ها

فوتبال ایران امروز با حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا با شوک بزرگی روبرو شد.

به گزارش تازه‌نیوز،  به نقل از  همشهری آنلاین حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باعث خوشحالی عربستانی ها شده است. در همین زمینه ماجد الشیبانی خبرنگار معروف روزنامه الریاض عربستان در صفحه توئیتر خود نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً پرسپولیس و استقلال را به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای، از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ محروم کرد. آنها سرسخت ترین حریفان الهلال در غرب آسیا هستند. علاوه بر این دو تیم، احتمال عدم حضور کامل السد و الدحیل (به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان ملی پوش خود)، باعث شده است تا الهلال تقریباً در غرب آسیا بدون رقیب باشد.

این روزنامه نگار در ادامه نوشت: این فرصتی جدید برای حضور الهلال در دیدار فینال نسخه بعدی لیگ قهرمانان آسیاست. سه تیمی که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان قبلی برابر الهلال به میدان رفتند، در نسخه بعدی حضور ندارند چرا که النصر نیز جواز حضور در این پیکارها را به دست نیاورده است. همه چیز در نسخه بعدی برای قهرمانی الهلال آماده است به جز اینکه فینال به صورت تک مسابقه و در شرق آسیا برگزار می شود، اما در هر صورت ما قرار است در فینال بازی کنیم.

یکی از صفحات هواداری پرمخاطب الهلال نیز با اشاره به حذف استقلال و پرسپولیس نوشت که نهمین جام آسیایی الهلال در دسترس است. این صفحه هواداری به ۴ قهرمانی این تیم در جام باشگاه ها و لیگ قهرمانان آسیا، ۲ قهرمانی جام در جام آسیا و ۲ قهرمانی سوپرجام آسیا اشاره کرده و مدعی شده قهرمانی نهم الهلال در آسیا در دسترس است.

البته الهلال تنها تیم عربستانی نیست که هوادارانش اعتقاد دارند با حذف استقلال و پرسپولیس، راه برای حضور آنها در فینال فراهم شده است. برخی از صفحات هواداری باشگاه الشباب عربستان نیز حذف سرخابی های پایتخت را فرصتی بزرگ برای تیمشان دانسته و نوشته اند شرم بر الشباب که اگر نتواند با این شرایط راهی دیدار فینال شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.