دنا پلاس صدای نمایندگان را هم درآورد/ ماجرای حضور ثابت ۲ تعمیرکار در مجلس!

کیفیت پایین خودروهای تولید داخل، به‌ویژه دنا پلاس اتوماتیک، صدای نمایندگان مجلس را هم درآورده است.

به گزارش تازه نیوز، از کیفیت پایین خودروهای ملی همین بس که خودروساز داخلی ناچار شده ۲ تعمیرکار ثابت در مجلس شورای اسلامی مستقر کند تا فقط ماشین‌های اهدایی به نمایندگان را تعمیر کنند!

به مصاحبه محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز توجه کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید: به مجلس خودروی دناپلاسی داده‌اند که رفت و آمد نمایندگان با این ماشین است، اما ظرف یک هفته سه بار دچار مشکل می‌شود به طوری که دو نفر در مجلس برای تعمیر دناپلاس مستقر شده‌اند.

این مطالب را هم از دست ندهید:

دنا پلاس (اتومات) همان خودرویی است که اهدایش به نمایندگان مجلس سروصدای زیادی به پا کرد و برخی معترض بودند که نماینده مردم نباید خودروی گران‌قیمت سوار شود. امام جمعه لواسانات از جمله معترضان بود که مهرماه سال گذشته در توئیتر نوشت: یکی از نمایندگان محترم توضیح دادند که قیمت دنا پلاس تحویلی به نمایندگان ۳۰۲ میلیون تومان است که در طول سه سال از حقوق آنان کم می‌شود، یعنی حدوداً ماهی هشت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان؛ اشتباه نکردم؟ نمایندگان ماهیانه چقدر می‌گیرند؟ خب می‌خواستید ماشین بدهید چرا پژو پارس یا تیبا ندادید؟

بماند که قیمت این خودرو در بازار آزاد از مرز ۵۰۰میلیون تومان گذشته اما همین خودرو هم به ادعای نماینده منتخب مردم ظرف یک هفته سه بار دچار مشکل می‌شود! حالا ببینید مردمی که از قدرت و نفوذ نمایندگان مجلس برخوردار نیستند که برای‌شان تعمیرکار مستقر (!)  در نظر بگیرند، اعتراضشان را باید به کجا ببرند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.