دوست دارند استقلال و پرسپولیس همیشه ورشکسته باشند!

کاپیتان استقلال در خصوص حذف تیمش از آسیا گفت: نه مجلس پاسخ می دهد و نه وزارت ورزش و مدیرانی که بودند، جوابگو هستند. در این چند روز یک عذرخواهی ساده از زبان کسی شنیده‌اید؟

به گزارش تازه نیوز، وریا غفوری پس از برد امشب تیمش گفت: خدا را شکر پس از هفت مسابقه توانستم شرایط مسابقه را پیدا کنم. با این حال مهم‌ترین مسئله خروج تیم با 3 امتیاز بود. وقتی تیم صدر جدول است، رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و تیم اعتماد به نفس بهتری می‌گیرد. در نیم‌فصل دوم تیم قوی‌تری خواهیم بود و این روند را ادامه خواهیم داد.

او درباره اینکه فرهاد مجیدی گفته تا زمانی که وریا غفوری جام را بالای سر نبرده هیچ چیز تمام نشده است، گفت: همه برای یک هدف می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تیم و هواداران ما این لیاقت را دارند که یک جام داشته باشند.

او درباره حذف استقلال از آسیا گفت: این یک فاجعه ملی است و اصلاً نمی‌توان هیچ‌گونه آن را توجیه کرد. دستگاه‌های عریض و طویل‌شان نمی‌توانند به وضعیت فوتبال سر و سامان بدهند و آدم‌های سیاسی را می‌بینیم که تا دل‌تان بخواهد در مسائل ورزشی دخالت می‌کنند اما یک نفر جوابگو نیست. نه مجلس پاسخ می‌دهد و نه وزارت ورزش و مدیرانی که بودند، جوابگو هستند. در این چند روز یک عذرخواهی ساده از زبان کسی شنیده‌اید؟

غفوری گفت: بالاترین نهاد ورزشی، وزارت ورزش و بالاترین شخص هم وزیر ورزش است. شما مصاحبه‌ها را ببینید که بارها صحبت از خصوصی‌سازی کردند و گفتند تا انتهای امسال دو تیم خصوصی می‌شوند اما این اتفاق رخ نداده است. این دست‌های پشت پرده است که نمی‌خواهد استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و می‌خواهند یک فوتبال بی‌شخصیت و محتاج را ببینند که همیشه ناتوان است و گدایی کند. می‌خواهند فوتبال همیشه بدهکار و ورشکسته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.