فقط یک بازی دیگر تا تاریخ‌سازی فرهاد مجیدی!

استقلال با فرهاد مجیدی برای اولین بار می تواند یک نیم فصل بدون شکست را پشت سر بگذارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، استقلال با پیروزی مقابل مس رفسنجان نه تنها صدرنشینی خود را تثبیت کرد بلکه در آستانه کسب قهرمانی نیم فصل است و با یک تساوی در بازی پایانی مقابل نفت مسجد سلیمان می تواند نیمی از راه قهرمانی را برود.

استقلال در ۱۴ هفته گذشته به ۹ پیروزی و ۵ تساوی رسیده و بدون شکست است. آبی ها چنانچه بتوانند در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نیز روند شکست ناپذیری خود را ادامه دهند بهترین عملکرد خود در تاریخ لیگ برتر را رقم می زنند.

بیشتر بخوانید:

در ادوار لیگ برتر تاکنون استقلال یک نیم فصل بدون شکست  نداشته و اگر تیم مجیدی بتواند از این بازی بدون شکست بیرون بیاید برای اولین بار در تاریخ یک استقلال بدون شکست در لیگ برتر را ثبت خواهد کرد.

آبی پوشان در دو دوره ادوار لیگ برتر طی نیم فصل اول تنها یک شکست داشته اند. در لیگ سوم آبی پوشان نیم فصل اول را با ۶ برد، ۶ تساوی و یک باخت پشت سر گذاشتند. در لیگ پانزدهم هم استقلال نیم فصل اول را با ۸ برد، ۶ مساوی و یک باخت سپری کرد که این دو فصل کمترین شکست آبی ها در یک نیم فصل بوده است و حالا می تواند برای اولین بار به رکورد یک نیم فصل اول بدون شکست در ادوار لیگ برتر برسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.