واکنش‌ها به حکم علی‌عسکری/ قحط الرجال است یا تخم آدم متخصص را ملخ خورده؟!

انتصاب عبدالعلی علی‌عسکری به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی روبرو شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرفوری، دیروز حُکمی خطاب به رئیس پیشین صداوسیما منتشر شد که نشان می‌داد عبدالعلی علی‌عسکری از سوی هیئت مدیره شرکت صنایع خلیج فارس، به‌عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شده است.

به‌دنبال انتشار این پست، بسیاری از کاربران این پرسش را مطرح کردند که سابقه ریاست صداوسیما چه ربطی به یک شرکت پتروشیمی دارد؟

یک کاربر، خطاب به «آقایان مسئول و منصوب کننده» نوشته است: دقیقا نظر به کدام سوابق و تجارب ارزنده، رئیس صداوسیما رو به سمت مدیرعاملی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور منصوب کردید!؟ قحط الرجاله یا تخم آدم متخصص و متعهد رو ملخ خورده!؟ واسه صنف جیگرکی‌ها هم می‌خواستید منصوب کنید قبلش باید ۳ بار پشت سر هم بتونه بگه: شیش سیخ جیگر سیخی شیش هزار! دیگه چه رسد به مدیرعاملی یه اَبَر شرکت که کلی پتروشیمی زیرمجموعه‌شه و توی فرآیند توسعه و پیشرفت باید یه مسیر کاملا پیچیده و فنی رو طی کنه! الان ایشون با کدوم سابقه، تحصیلات یا اشراف اطلاعاتی به این سمت منصوب شدن!؟

یک کاربر دیگر، خطاب به علی‌عسکری نوشته که او خود نباید چنین سمتی را قبول می‌کرده و کاربر دیگری هم نظر داده که از دوره سرافراز به بعد، شان رئیس صداوسیما چنان تقلیل پیدا کرده که از سطح مدیرعامل یک شرکت هم پایین‌تر می‌آید.

رئیس صداوسیما چنان شانی در ساختار سیاسی کشور دارد که معمولا در جلسات کابینه شرکت می‌کند، اما عملکرد علی‌عسکری حالا باعث شده این جایگاه به‌شدن تضعیف شود.

آیا رییس سابق صداوسیما با استعفا از مدیرعاملی شرکت پتروشیمی، به انتقادات واکنش نشان می‌دهد یا با سکوت خود، گمانه‌ها درباره پشت پرده مالی این انتصاب را تقویت خواهد کرد؟

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. علی

    شرط عقل است:
    بجای بودن در راس هرمی که مورد انتقاد و زیر نظر هزاران چشمی
    گوشه ای خلوت باش و حالشو ببر ……….. (بزرگترین هلدینگ اقتصادی ایران)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.