S22 سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

شرکت سامسونگ ماه آینده سری جدید گوشی‌های S22 را به بازارهای جهان عرضه می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت سامسونگ قرار است به زودی سری جدید گوشی هوشمند گلکسی S22 را معرفی و به بازارهای جهانی عرضه کند.

سامسونگ احتمالاً سه گوشی گلکسی S22، S22 Plus و S22 Ultra را در 8 فوریه معرفی می‌کند. بر اساس برخی از شایعات هر سه تلفن همراه صفحه نمایش بسیار روشنی خواهند داشت. در همین حال، دوربین گلکسی اس 22 اولترا چیزی را ارائه می‌دهد که سامسونگ آن را لنز فوق شفاف می‌نامد.

براساس گزارش‌ها، این سه گوشی از تراشه اسپندراگون کوالکام 8 که توسط سامسونگ ساخته شده استفاده می‌کنند. البته پیش بینی می‌شود دستگاه‌های خارج از آمریکا دارای تراشه Exynos 2200 سامسونگ باشند که از یک GPU مبتنی بر معماری RDNA 2 AMD استفاده می‌کنند و می‌توانند از ردیابی پرتو پشتیبانی کنند. قبلاً تصاویر متعددی از سه گوشی جدید سامسونگ منتشر شده است.

زمان‌بندی رویداد و تاریخ انتشار گوشی‌های هوشمند هنوز تایید نشده است، اما سامسونگ معمولا رویداد‌های پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود را هر سال تقریباً در همان زمان برنامه‌ریزی می‌کند. ظاهراً غول فناوری کره قصد دارد محصولات جدید خود را در نمایشگاه MWC 2022 بارسلون معرفی و به بازارهای جهانی عرضه کند. پیش از این نیز سامسونگ تلفن هوشمند Galaxy S 21 FE را به عنوان محصول جدید و پرچمدار به بازارهای جهانی عرضه کرد.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.