ماجرای مادری که از ترس کرونا پسرش را در صندوق عقب ماشین گذاشت!

زنی که پسر کرونا مثبت خود را در عقب خودرو زندانی کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اقدام عجیب یک زن آمریکایی در زندانی کردن فرزند کرونا مثبتش در صندوق عقب ماشین، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. بنا به گزارش inews پس از آنکه علائم ابتلا به کرونا در این پسر ۱۳ ساله بیشتر شد این زن حین انتقال پسرش به مرکز انجام تست او را در صندوق عقب ماشین قرار داد. «سارا بیم» ۴۱ ساله که یک معلم است برای آنکه از سرایت کرونا به خودش جلوگیری کند، دست به این اقدام عجیب زد. این اتفاق در هیوستون ایالت تگزاس رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران،  هنگامی که این زن به مرکز انجام تست رسید به مسئولان مرکز اعلام کرد که برای آنکه به کرونا مبتلا نشود، پسرش را در صندوق عقب خودرو قرار داده است. این زن به پسرش گفته بود تا زمانی که او به صندوق عقب ماشین منتقل نشود، تست از وی انجام نخواهد شد. پلیس محلی آمریکا گفت که ماموران حکم بازداشت این زن را دریافت کردند. در عین حال به این پسر آسیبی وارد نشد.

یک مقام پلیس در این باره گفت: “ماموران پلیس در جریان زندانی کردن یک پسر در صندوق عقب ماشین برای جلوگیری از سرایت کرونا قرار گرفتند. نیرو‌های پلیس تحقیقات کاملی را انجام دادند که منجر به صدور حکم بازداشت مادر این پسر شد. خوشبختانه به این کودک آسیبی وارد نشد”

گروهبان ریچارد استاندیفر از دپارتمان ایمنی عمومی تگزاس گفت: “اگر وسیله نقلیه تصادف می‌کرد نوجوان ممکن بود به شدت آسیب ببیند. من هرگز نشنیده ام، چون کسی کرونا مثبت است وی را در صندوق عقب ماشین بگذارند.” گفتنی است؛ این زن با اتهام به خطر انداختن جان فرزندش روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.