چرخش بهروز افخمی، صداوسیما را نمک‌گیر کرد!

یک روزنامه‌نگار معتقد است برخی مواضع اخیر بهروز افخمی که در فضای مجازی هم خبرساز و گاه جنجالی شده بود، موجب افزایش مقبولیت او نزد صداوسیما و رسانه‌های اصولگرا شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، علی بحرینی منتقد سینما و کارشناس تلویزیونی سابق، در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام یادداشتی با عنوان «چندسال از فرزند صبح بدشان می‌آمد حالا برایش زیرنویس می‌روند» منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید:

«فرزند صبح» را زمستان ۸۹ در جشنواره فیلم فجر دیدم. هرگز یادم نمی‌رود بخش عمده‌ای از اصولگراها و رسانه‌های اصولگرا چندسال قبل و چندسال بعد از نمایش این فیلم چقدر درباره کارگردانش نفرت‌پراکنی کردند! آن‌ها اعتقاد داشتند بهروز افخمی یک اصلاح‌طلب اساسی است و هرگز نمی‌تواند اثری بدون شیطنت و تحریف درباره بنیانگذار انقلاب اسلامی بسازد!
افخمی چندسالی است به اصولگرایان نزدیک شده و همین موضوع کفایت می‌کند تا زیر چتر حمایت اصولگراها، از جمله بزرگترین پایگاه رسانه‌ای آن‌ها یعنی صداوسیما، قرار بگیرد! پریروز (شنبه) شبکه سه سیما بارها و بارها در قالب زیرنویس اطلاع‌رسانی کرد که مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم عمار با نمایش «فرزند صبح» ساخته بهروز افخمی برگزار خواهد شد!
«فرزند صبح» همان فیلمی است که ۱۱ سال پیش موردغضب رسانه‌های اصولگرا بود اما تغییر رفتار  سیاسی افخمی، نگاه‌ها را به اثرش عوض کرده است!

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.