نبرد غول‌های اروپا با تیم‌های شگفتی‌ساز در لیگ قهرمانان

هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ بازی از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از همشهری آنلاین، هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) با برگزاری ۸ بازی از گروه‌های A، B، C و D پیگیری می‌شود تا شور و حرارت فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته به اوج خود برسد.

 

یاران لواندوفسکی به دنبال حفظ اقتدار

تیم‌های فوتبال لوکوموتیو مسکو و بایرن مونیخ از ساعت ۲۱:۲۵ در ورزشگاه RZD آرنای شهر مسکو به مصاف هم می‌روند.

باواریایی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات هستند در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با ارائه یک بازی بدون نقص موفق شدند ۴ بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست دهند. شاگردان “فلیک” در هفته گذشته بوندسلیگا هم عملکرد درخشانی داشتند و با ۵ گل آینتراخت فرانکفورت را شکست دادند.

لوکوموتیو در اولین هفته لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل سالزبورگ اتریش رضایت داد. این تیم در هفته گذشته لیگ روسیه هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در مقابل روتور ولگراد با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

این بازی اولین تقابل باواریایی‌ها با لوکوموتیو است. کارشناسان فوتبال اروپا بایرن مونیخ را تیم پیروز این بازی می‌دانند.

 

فرصت طلایی شاگردان سیمئونه برای فرار از بحران

تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا و سالزبورگ اتریش از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم می‌روند.

۲ تیم در هفته گذشته مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نتیجه قابل قبولی کسب نکرده اند. اتلتیکویی‌ها از بایرن مونیخ شکست خورده و اتریشی‌ها هم به نتیجه تساوی با لوکوموتیو رضایت داده اند. جدال امشب می‌تواند فرصتی برای فرار از بحران احتمالی برای این ۲ تیم باشد.

“دیگو کاستا” و “سائول نیگوئز” غایبان اتلتیکو مادرید در این دیدار هستند، اما با وجود بازیکنان آماده این تیم به نظر نمی‌رسد جای خالی آن‌ها احساس شود.

 

شگفتی سازان هفته اول به نراتزوری‌ها رسیدند

تیم‌های فوتبال شاختاردونتسک اوکراین و اینتر از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. این ۲ تیم در گروه B این رقابت‌ها قرار دارند.

شاختاردونتسک اوکراین هفته گذشته با خلق یک شگفتی موفق شد رئال مادرید را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. این درحالی بود که اوکراینی‌ها بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتند.

اینتری‌ها هم در هفته اول این مسابقات به تساوی ۲ بر ۲ مقابل مونشن گلادباخ رضایت دادند تا شروع خوبی در لیگ قهرمانان ۲۱-۲۰۲۰ نداشته باشند.

شاختاردونتسک و اینتر تا به حال یک بار و در رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود اینتر به پایان رسیده است.

 

کهکشانی‌ها به دنبال فرار از بحران

تیم‌های فوتبال مونشن گلادباخ آلمان و رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه بورسیا پارک آلمان به مصاف هم می‌روند.

کهکشانی‌ها در حالی به مصاف حریف آلمانی خود می‌روند که پس از شکست ناگهانی در مقابل شاختاردونتسک، موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک بارسلونا را در یک بازی حساس شکست دهند تا از بحران خارج شوند. پیروزی در بازی امشب می‌تواند زیدان (سرمربی رئال مادرید) را به روزهای اوجش بازگرداند.

مونشن گلادباخ هم در ۵ بازی اخیر خود صاحب ۳ پیروزی شده و هیچ شکستی را تجربه نکرده است. آلمانی‌ها حریف دست و پا بسته‌ای برای کهکشانی‌ها نیستند.

 

تلاش طارمی برای ثبت اولین گل اروپایی

تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و المپیاکوس یونان از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه استادیوم دو دراگائو پرتغال به مصاف هم می‌روند.

یاران مهدی طارمی در پورتو هفته گذشته مقابل منچسترسیتی عملکرد قابل قبولی نداشتند و با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند، اما المپیاکوس با برتری یک بر صفر مقابل مارسی توانست ۳ امتیاز حساس از اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

دیدار امشب می‌تواند فرصت خوبی برای گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا باشد چراکه پورتو از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و در تلاش برای گرفتن ۳ امتیاز از حریف یونانی خود است.

تیم‌های فوتبال مارسی فرانسه و منچسترسیتی انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در چارچوب هفته دوم از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. این درحالی است که گواردیولا و شاگردانش در فصل جاری صلابت گذشته خود را نداشته و نتایج درخشانی کسب نکرده اند و از طرف دیگر مارسی هم نتایج فوق العاده‌ای کسب نکرده است.

مدیران سیتیزن‌ها که به دنبال کسب مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند با جذب بازیکنان گران قیمت در سال‌های گذشته در راه رسیدن به هدفشان تلاش کرده اند، اما همیشه ناکام بوده اند. این فصل شاید آخرین فرصت گواردیولا برای کسب عنوان قهرمانی اروپایی در منچسترسیتی باشد.

جدال جذاب شگفتی سازان لیگ قهرمانان اروپا

تیم‌های فوتبال آتالانتای ایتالیا و آژاکس هلند از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه گویس ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

تیم آتالانتا با ارائه یک بازی درخشان در هفته اول این رقابت ها، موفق شد با ۴ گل میتیلند را در هم بکوبد. در حال حاضر این تیم با کسب ۳ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان اروپا ایستاده است.

آژاکسی‌ها با شکست یک بر صفر مقابل لیورپول شروع خوبی در لیگ قهرمانان نداشتند و برای پیروزی به مصاف حریف ایتالیایی خود می‌روند.

آژاکس پدیده ۲ فصل قبل و آتالانتا پدیده فصل گذشته لیگ قهرمانان است. عملکرد آن‌ها در ۵ بازی گذشته دقیقا مشابه هم بوده است. هر ۲ تیم در ۵ بازی اخیر خود، صاحب ۳ پیروزی و ۲ شکست شده اند.

شاگردان کلوپ به سومین پیروزی پیاپی می‌رسند؟

تیم‌های فوتبال لیورپول انگلیس و میتیلند دانمارک از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند.

لیورپول با شروع فصل جدید اقتدار فصل گذشته خود را نداشته و در ۲ بازی گذشته نوار پیروزی‌های خود را آغاز کرده است. غایب بزرگ سرخپوشان آنفیلد در بازی امشب ویرجیل فن دایک است. او به دلیل پارگی رباط صلیبی در بازی مقابل اورتون، چندین ماه از میادین دور خواهد بود.

میتیلند بر خلاف عملکرد ضعیف خود در هفته اول لیگ قهرمانان در مقابل آتالانتا، در لیگ دانمارک عملکرد خوبی داشته و در ۴ بازی اخیر خود صاحب ۳ پیروزی شده است.

“آندرس دریر” با ثبت ۳ گل و یک پاس منجر به گل، بهترین بازیکن میتیلند بوده و می‌تواند در بازی امشب شاگردان یورگن کلوپ را به دردسر بیندازد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.