گل‌محمدی در کنفرانس خبری به استقلال طعنه زد؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که هدف اول تیمش در مصاف با فجرسپاسی شیراز کسب سه امتیاز است.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از فرارو، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: یک بازی خانگی را در پیش داریم. قطعاً کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف است که بهترین نتیجه برای‌مان خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و به هدف‌مان برسیم. شرایط‌مان از نظر فنی خوب است و بازیکنان هم از نظر بدنی، شرایط خوبی دارند. همه با انگیزه و آماده هستند تا یک بازی خوب را با کسب سه امتیاز انجام دهیم. خودمان را آماده کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: از همه هواداران می‌خواهم حمایت خود را حفظ کنند. ما به آنها دلگرم هستیم و امیدواریم این شرایط را حفظ کنند. تیم از حمایت آنها ضرر نمی‌کند و هر موقع آنها هوشیار بودند و حمایت کردند، ما موفق شدیم. هیچکس نمی‌تواند جلوی روند موفقیت‌های ما را بگیرد و باید از هواداران بابت هوشیاری آنها تشکر کنم. امیدوارم اسیر جو مسمومی که به وجود آمده است، نشوند. همه با جان و دل و افتخار در این تیم کار می‌کنیم و مراقب این افراد، صفحات فیک باشند که برای ما شناخته شده هستند و می‌دانیم چه افرادی و از طرف چه تیم‌هایی هستند. امیدوارم این مسائل مدیریتی و مشکلات هم زودتر حل شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم استفاده از بازیکنان تاجیکستانی اظهار داشت: از طرف فدراسیون با ما تماس گرفته و گفته‌اند استعلام این بازیکنان را گرفته‌اند و به همین دلیل ما می‌ترسیم که از آنها استفاده کنیم، چون هنوز جواب قطعی از سمت فدراسیون به ما داده نشده که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه. اگر آنها را به زمین بیاوریم و استفاده کنیم، همه منتظر هستند مشکلی برای این تیم به وجود بیاورند و فردا از ما شکایت می‌کنند. ما از این چیزها می‌ترسیم و هنوز باشگاه هم نتوانسته به ما جواب درست و حسابی بدهد و خود باشگاه هم مردد است که می توانیم از آنها استفاده کنیم یا نه.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما بازیکن گرفتیم که در نیم فصل اول از آنها استفاده کنیم، اما فردا آخرین بازی نیم فصل برگزار می‌شود و هنوز وضعیت این دو بازیکن روشن نشده است. این ترس وجود دارد که این بازیکنان را بازی دهیم، شکایت شود و بازی‌ها را ۳ بر صفر کنند. از باشگاه که خدا را شکر در آن کسی نیست! می‌خواهیم بررسی کنند و جوابی درست و حسابی به ما بدهند. فدراسیون هم می‌گوید از فیفا استعلام گرفته که چند هفته است جواب استعلام نیامده و واقعاً نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

وی درباره اینکه آیا این مسئله به پنجره بسته ربط دارد، مربوط به شکایت پدیده است یا مربوط به بدهی به اوساگوناست، گفت: نمی‌دانم، اما ربطی به بدهی پدیده ندارد. درباره اوساگونا هم خود فدراسیون فوتبال اعلام کرد این بدهی پرداخت شده حساب می‌شود. از این طرف این مسئله را می‌گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می‌گیرند.

وی درباره اینکه آیا این مسئله به پنجره بسته ربط دارد، مربوط به شکایت پدیده است یا مربوط به بدهی به اوساگوناست، گفت: نمی‌دانم، اما ربطی به بدهی پدیده ندارد. درباره اوساگونا هم خود فدراسیون فوتبال اعلام کرد این بدهی پرداخت شده حساب می‌شود. از این طرف این مسئله را می‌گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می‌گیرند.

گل‌محمدی در مورد تغییرات پرتعداد در مدیریت باشگاه و همچنین مصدومیت عیسی آل‌کثیر و اینکه آیا نام او از لیست تیم خارج خواهد شد یا خیر، گفت: درباره تغییرات مفصل صحبت کردم. اینکه عدم ثبات در مدیریت باعث این اتفاقات می‌شود. وضعیت عیسی هم به نظر خوب نیست. اگر صد درصد مطمئن شویم که پارگی رباط صلیبی است، قطعاً او به نیم‌فصل دوم نمی رسد و مجبوریم اسمش را از لیست خارج کنیم. می‌خواستم از او تشکر کنم و آرزوی سلامتی کنیم همه می‌دانند چقدر او در یکی دو سال گذشته اذیت شد و با انگشت شکسته برای ما بازی کرد. هیچ وقت روزهایی که برای ما ساخت را فراموش نکنیم و ان‌شاءالله هر چه زودتر او را در زمین ببنیم.

وی در واکنش به شایعاتی که پیرامون پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به کوشکی مهاجم پیکان مطرح شده است، گفت: صحبت در مورد نقل‌وانتقالات باشگاه خیلی زیاد شده است. حتماً ما در نیم‌فصل تغییراتی خواهیم داشت، ولی هیچ صحبت و اتفاقی که صد درصد باشد، نیفتاده است. اینها بیشتر گمانه‌زنی و احتمالات است. ما نمی‌توانیم در هر کنفرانس در مورد هر بازیکن نظر بدهیم. باید تا نیم‌فصل دوم و ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل فجرسپاسی عنوان کرد: عالیشاه، شریفی، هنانوف، حامد پاکدل و علی شجاعی بازیکنانی هستند که حضور ندارند ولی خدا رو شکر سید جلال حسینی مشکلی ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.