دخترها با پوشش‌هایی که یک وزارتخانه در جمهوری اسلامی تا به‌حال به خود ندیده بود! +تصاویر

واکنش‌ها به جلسه برگزارشده در وزارت ورزش و جوانان با حضور برخی دختران فعال در اینستاگرام ادامه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، انتشار تصاویر و ویدئوهایی از حضور تعدادی زن جوان فعال در اینستاگرام در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان انتقادات بسیاری به همراه داشت.

هرچند وزارت جوانان در بیانیه‌ای این نشست را به «جلسه مجمع ملی خیرین ازدواج» و برای «ترویج امر ازدواج» نسبت داد (اینجا) و وحید یامین‌پور، معاون امور جوانان این وزارتخانه از برگزاری آن ابراز بی‌اطلاعی کرد، اما دعوت از افرادی به نام «فعال مجازی» درحالی که در ادبیات عامیانه شاخ اینستاگرام یا حتی با تعابیری چون پلنگ عنوان می‌شوند، و حضورشان در نهادهای دولتی و حکومتی آن‌هم در بالاترین سطح سازمانی یعنی یک وزارتخانه، برای بسیاری تعجب‌آور و سوال‌برانگیز باقی ماند.

از نظر منتقدین، تعارض وضعیت پوشش و آرایش این افراد و نمایی که در فضای مجازی دارند، با حضورشان در چنین موقعیت‌ها و نشست‌هایی و عکس و استوری‌هایی که از خودشان در این جلسه خواهند گرفت و با دنبال‌کنندگان‌شان به اشتراک می‌گذارند، غیرقابل پیش‌بینی نبود و نیت نیکوی «ترویج امر ازدواج» با چنین ابتکار(!)ی واضح بود که نتیجه‌ای جز تمسخر و بی‌آبرویی نمی‌تواند داشته باشد. حتی برخی در توضیح این‌که این عادی‌انگاری وزارت ورزش و شخص معاون وزیر قابل قبول نیست، واکنش‌ها نسبت به دولت‌های قبلی را مثال زدند و نوشتند: اگر دولت روحانی بود کفن‌پوش شده ساختمان را آتش می‌زدید.

علی ثابت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.