واکنش فرهاد مجیدی به قهرمانی استقلال در نیم فصل

سرمربی استقلال گفت: به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می گویم ولی هدف من مسائل دیگری بود که به آنها رسیدیم.

به گزارش تازه نیوز، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال گفت: در کل بازی خوبی بود، با توجه به اینکه چمن استادیوم کیفیت خوبی نداشت ولی استقلال در هر دو نیمه برتر بود. در کل بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون خیلی خوب بازی کردند. تیم نفت هم خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال منتقدانش را ساکت کرده اما آیا قبول دارد تیمش در بازی های اخیر مثل نفت مسجد سلیمان و پدیده دچار مشکلاتی بود و باید چند نکته در این تیم رعایت شود گفت:طبیعتا فرمایشات شما کاملا صحیح است، یکی دو نکته نه، بلکه چند نکته است که باید در نیم فصل دوم آنها را ترمیم کنیم.

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: من از بچه‌های تیمم ممنون هستم و به آنها تبریک می‌گویم چون هدفم و چیزی که برایم حائز اهمیت بود در نیم فصل اول شخصیت تیمی و نباختن و کم گل خوردن بود که به آن رسیدیم. من به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می گویم ولی چیزی که برایم مهم بوده شخصیت تیمی و نباختن است که بازیکنانم سهم عمده‌ای در این رکورد داشتند، در مجموع قطعاً در نیم فصل دوم باید بهتر و محکم تر بازی کنیم. ما حتما باید نقاط ضعفمان را ترمیم کنیم و تیم بهتری برای نیم فصل دوم شویم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.