ادعای جنجالی مدل عرب؛ رونالدو به جورجینا خیانت کرد؟! ‌+عکس

هواداران کریستیانو رونالدو، به مدل مشهور تونسی را که هفته گذشته ادعا کرد رونالدو قصد داشته به اصرار با او رابطه برقرار کند معترض شدند!

به گزارش تازه نیوز، حنان العش، مدل عرب در یک برنامه تلویزیونی در تونس اعلام کرد کریس رونالدو (ستاره تیم فوتبال منچستر یونایتد) قصد برقراری رابطه‌‌ عاشقانه با او داشته است!

این مطالب را هم از دست ندهید:

اظهارات حنان موجی از تعجب و تمسخر کاربران در اینترنت و اینستاگرام را برانگیخت! حنان العش در تاک‌شوی تلویزیونی گفت که رونالدو با وجود پارتنرش جورجینا که در حال حاضر باردار دوقلوهای جدید این زوج است، پیام‌های متعددی در واتساپ برای او ارسال کرد و سپس این مدل تونسی را در اینستاگرام فالو کرده و به او پیام دایرکت داده که تو چقد جذابی، بشدت مایلم باهات دوست بشم!

سمیر الوافی روزنامه نگار عرب، با مسخره کردن ادعای حنان العش در پستی که در فیسبوک خود منتشر کرد نوشت: در یک تماس اختصاصی که امروز با کریستیانو رونالدو داشتیم او به شدت ادعای این مدل دروغگو را تکذیب کرد و حتی تاکید کرد که اظهارات حنان العش، باعث دعوای لفظی شدید میان او و جورجینا شده و جورجینا با تصور اینکه رونالدو به او خیانت می‌کند، کلی گریه کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.