عکس| متلک سنگین هومن سیدی به احمدی‌نژاد

بازیگر و کارگردان سینما به اظهارات احمدی‌نژاد درباره قیصر و بهروز وثوقی واکنش نشان داد

به گزارش تازه نیوز، اظهارات عجیب محمود احمدی‌نژاد درباره سینمای قبل از انقلاب و برخی بازیگران آن دوره مانند بهروز وثوقی با واکنش هومن سیدی در صفحه شخصی اینستاگرامش مواجه شد.

 

3 نظر
  1. صادق

    خواهشا شما هنرمندان تو سیاست وارد نشین که این خیلی به نفع مردم هست . چون شما و امثال شما دنبال منافع خودتون میگردین .

  2. ali

    هومن سیدی عزیز شما به صحبتهای احمدینژاد خرده نگیر.من یک کار مهم از شما در حافظه ام مانده و واقعا کار ماندگاری بود و ان کار اینکه هنوز حکم دولت اقای روحانی جوهرش خشک نشده بود که جنابعالی ذوق زده جایزه تون را تقدیم کسی کردین که مدیریت انگونه داشت و هیچ وقت رو به مردم نکرد .بازم دم احمدینژاد گرم گرم که وقتی از سریر قدرت هبوط شد دوباره رو به مردم کرد.مورد تایید شما که نه اونوقت و نه الان که از سریر قدرت هبوط شده یادی از مردم نمی کنه دلنواز. هومن جان عزیز.مسئله اخر به قول خودت احمدینزاد گفته ده فرمان و قیصر و گوزنها و رضا موتوری را دیده ممکنه دیده باشه این کاری به هبوط شدن از سریر قدرت داره.به قول خودت احمدینژاد گفته بهروز یک تنه سطح فیلم را بالا می برد.تو منظورت چیه ایا یعنی اینکه احمدینژاد اینا نگفته .یا نه منظورت اینه که من بهتر از بهروزم و چرا احمدینژاد این حرف را زده. جمله ای دیگر ایا اینکه هر شخصی بگه بهروز یک تنه سطح فیلم را بالا می برد به هبوط شدنش از سریر قدرت ربط داره؟؟؟؟؟ مصاحبه بهروز را که با شهاب کرده گوش کرده ای.تو اینطوری دفاع از بهروز نمی خواد بکنی بهروز در مصاحبه اش دم از اخلاق مداری هنر پیشه میزنه .به قول بهروز مردم دارباش افتاده باش اونوقت یک مدافع کامل اقا ناصر و فردین و بهروزی عزیز .

  3. احمد

    هومن خان ، چرا خود را تافته جدا بافته میدانی ؟ این مرد در دوره هشت ساله در عمل ثابت کرد که مردمی است .شاید شما در فتنه 88 آتش بیار معرکه بودی که مشمول لفظ خار وخاشاک ایشان قرار گرفتی وکینه در دل داری واینطور قضاوت نادرست می کنی . شما کسی را تمجید کردید در سکان ریاست جمهوری که مردم در ادبیاتش جای نداشت و فقط شوق ارتباط با غرب را داشت که برای یک هواپیمای خریداری شده اش بعد از برجام جشن گرفت و معلوم شد و بعدها که معلوم شد کلاه به سرش رفته قبول کرد که برجام را باخت وبرد بود نه برد -برد .بعدها توصیه رهبری را پذیرفت (نمی شود به آمریکاییها اعتماد کرد ).

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.