دو شبانه روز روی درخت به خاطر فرار از سیل! +عکس

پدر و دختر استرالیایی که با وقوع سیل به بالای درخت پناه برده بودند دو شب را در آنجا گذراندند.

به گزارش تازه‌نیوز، یک مرد استرالیایی و دخترش پس از پناه گرفتن روی درخت در یک منطقه سیل زده از مرگ نجات یافتند. این پدر و دختر پس از آنکه خودروی آن‌ها در جریان شدید آب دچار حادثه شد به بالای درخت پناه بردند. بنا به گزارش یاهونیوز استرالیا این مرد استرالیایی و دخترش مدت ۲ شب را در بالای درخت گذراندند. این اتفاق در یکی از مناطق سیدنی واقع در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حالی که هنوز هویت نجات یافتگان مشخص نشده است رسانه‌های محلی خبر دادند که دختر نجات یافته در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کند. بنا به این گزارش این دو، روز جمعه در حال رانندگی در منطقه گیمپی بودند که خودروی آن‌ها در جریان شدید آب گرفتار شد. پس از آنکه آب وارد خودرو شد این دو ابتدا به بالای سقف خودرو صعود کردند. با این حال و با بالا آمدن آب و حرکت خودرو توسط جریان شدید آب این پدر و دختر برای نجات جان خود به بالای یک درخت صعود کردند. این در حالی بود که هیچ یک از اهالی محلی از محل پناه گرفتن این دو اطلاعی نداشتند. به همین علت این مرد استرالیایی و دخترش مجبور شدند تا دو شب کامل را در بالای درخت سپری کنند.

زندگی روی درخت

بنا به گزارش رسانه‌های محلی صبح روز یکشنبه و پس از پایین آمدن سطح آب این دو به پایین درخت منتقل شدند. این مرد استرالیایی و دخترش در ارتفاع ۱۰ متری درخت پناه گرفته بودند. در بیانیه گروه امداد و نجات آمده که این پدر و دختر در لحظه نجات از کم آبی بدن و نیش حشرات رنج می‌بردند. یک فروند هلی کوپتر نجات نیز برای این دو به محل اعزام شده بود. هر دو فرد نجات یافته بلافاصله برای درمان به بیمارستان محلی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.