باند سارقان به عنف در چنگال قانون

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: باتلاش کارآگاهان پلیس آگاهی اعضای باند سارقان به عنف اهواز دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ حجت اله سفید پوست روز جمعه  در خصوص جزئیات خبر گفت: در پی وقوع سرقت های به عنف (تحت عنوان مسافرکش ،منزل،کیف و موبایل قاپی) توسط سرنشینان خودرو پراید،پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری شد.
وی افزود: ماموران مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی مستمر، موفق به شناسایی اعضای باند پنج نفره سارقان و مخفیگاه آنها شدند.
به نقل از ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی طی عملیات های غافلگیرانه ،همزمان و منسجم پلیسی، هر پنج نفر عضو باند را دستگیر و علاوه بر توقیف یک‌دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقتها، یک‌دستگاه خودروی زانتیا به همراه مقادیر قابل توجهی مدارک هویتی سرقتی،مقداری طلاجات، پنج دستگاه گوشی موبایل مسروقه، تعدادی کیف زنانه، تعداد چهار تیغه قمه، دوتیغه چاقو، یک تیغه شمشیر از مخفیگاه متهمان کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهمان مزبور از افراد سابقه دار،شرور و تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضایی می باشند، تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۴ فقره سرقت اعتراف و محل های سرقت بازسازی و به صورت مصور و نوشتاری مستندسازی شدند.
وی افزود:تعداد زیادی از مالباختگان علاوه بر شناسایی سارقان، طلاجات،مدارک هویتی و گوشی موبایل مسروقه خود را شناسایی و به آنها پس داده شد.

بیشتربخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.