دزد شکمو سوژه جدید توییتر شد!

دزدی که هوس کرده بود در محل سرقت برای خود غذا آماده کند، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، هوس دزد برای آماده کردن و صرف غذا در محل سرقت منجر به دستگیری وی به دست پلیس شد. بنا به گزارش hwnews، پلیس هند این سارق را که حین انجام سرقت در محل سرگرم پختن غذا برای خود بود دستگیر کرد.

ظاهرا طرز تهیه غذایی که این سارق تصمیم به پختن آن در محل سرقت گرفته بود وقت گیر و سخت بود و به همین خاطر او وقت زیادی را برای آماده کردن غذا در محل سرقت صرف کرد. همین منجر به طولانی شدن حضور وی در این محل و دستگیری او توسط پلیس شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران،رپلیس آسام هند با انتشار توئیتی با اشاره به این حادثه جالب نوشت: “گفته می‌شود که پختن غذا حین انجام سرقت می‌تواند خطرناک‌تر از خود جرم (انجام سرقت) باشد. سارقی که در محل سرقت پس از آماده کردن غذا مشغول خوردن آن بود دستگیر شد.”

بنا به گزارش پلیس هند این اتفاق در شهر گوواهاتی واقع در ایالت آسام رخ داد. انتشار این توئیت در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و با واکنش‌های بعضا طنز آن‌ها نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: “سارق می‌توانست با یک دستورالعمل بسیار آسانتر، به سراغ پخت یک غذای ساده‌تر برود.”

گفتنی است؛ دستگیری این سارق هندی در محل انجام سرقت و حین صرف غذا در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز دستگیری یک سارق تایلندی توسط پلیس که در محل سرقت به خواب رفته بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود. این سارق که برای سرقت اشیاء قیمتی وارد یک خانه شده بود، به علت خستگی تصمیم گرفت روی تخت بخوابد که بعدا توسط پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.