رسوایی اخلاقی جدید در انتظار بیل کلینتون! +تصاویر

عکس‌هایی از جفری اپستین به دست آمده که نشان می‌دهند که ۸ زن جوان از جمله معشوقه‌های خود را در دیدارهای مختلفش با کلینتون به کاخ سفید برده بوده است.

به گزارش تازه نیوز، در روند بررسی پرونده بزرگ سوء استفاده جنسی و قاچاق زنان جوان توسط جفری اپستین و معشوقه‌اش گیسلین ماکسول، به تازگی فاش شده که او بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ در دیدار با بیل کلینتون، رئیس جمهوری وقت آمریکا زنان جوان را با خود به کاخ سفید می‌برده است.

این مطالب را هم از دست ندهید:

عکس‌هایی از اپستین به دست آمده که نشان می‌دهند که ۸ زن جوان از جمله معشوقه‌های خود را در دیدارهای مختلفش با کلینتون به کاخ سفید برده بوده و با آنها در اتاق جلسات توجیهی کاخ سفید عکس گرفته است.

بر اساس دفتر ثبت دیدارهای کاخ سفید، اپستین ۱۷ بار به کاخ اجرایی در کاخ سفید رفته، اما علت این دیدارهای مکرر همراه با زنان هنوز مشخص نیست.
جفری اپستین پرونده‌های شکایات متعددی در چند دهه اخیر دارد که شاکیان، زنانی هستند که می‌گویند او در زمانی که آنها کمتر از سن قانونی داشتند از آنها سوء استفاده می‌کرده، برخی از شاکیان گفته‌اند که او و همسرش در قاچاق زنان دست داشته و دختران جوان را در اختیار افراد بانفوذ سیاسی و ثروتمند قرار می‌داده است.

او خود با بسیاری از این زنان وارد روابط احساسی می‌شده است. تعدادی از این زنان که اکنون به میان‌سالی رسیده‌اند در شغل‌های مهمی مانند پزشکی مشغول به کارند. اپستین تعدادی از آنها را در سنین جوانی از اروپا به آمریکا آورده بوده، از جمله سلینا میدلفارت از نروژ که زمانی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا رابطه داشت و نامش در فهرست این هشت زنی است که با اپستین در دیدار با کلینتون همراهی کرده بودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.