یحیی رکورد خودش را در پرسپولیس زد

پرسپولیس در مقایسه با فصول گذشته، چندان هم در نیم‌فصل اول این دوره از لیگ برتر بد کار نکرده است.

به گزارش تازه نیوز، پرسپولیس نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ویکم را با امتیاز ۳۲ به پایان برد تا پایین‌تر از استقلال ۳۵ امتیازی در رده دوم بایستد. این در حالی است که برخی معتقدند پرسپولیس در این فصل صلابت گذشته را نداشته و برای قهرمانی کار دشواری دارد با این حال همین تیم توانسته رکورد سال گذشته خود را بهبود ببخشد.

پرسپولیس فصل قبل با هدایت گل‌محمدی در پایان نیم‌فصل اول ۳۰ امتیاز دشت کرد و بالاتر از سپاهان ۲۸ امتیازی توانست عنوان قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند. سرخپوشان در نیم‌فصل دوم هم ۳۷ امتیاز گرفتند یعنی ۷ امتیاز بیشتر از نیم‌فصل اول و توانستند با ۶۷ امتیاز عنوان قهرمانی خود در پایان فصل را قطعی کنند. بدین ترتیب گل‌محمدی 2 امتیاز بیشتر از پرسپولیس سال قبل که تحت هدایت خودش بود، گرفت.

همچنین در بین دوره‌های اخیر که پرسپولیس توانسته قهرمان شود، جز در لیگ هفدهم که سرخپوشان با هدایت برانکو در نیم‌فصل اول ۳۶ امتیاز گرفتند، در سایر دوره‌ها عملکردی بهتر از این فصل نداشتند و در لیگ شانزدهم هم پس از کسب ۳۲ امتیاز در نیم‌فصل اول، در نهایت قهرمان شدند.

به عبارتی پرسپولیس این فصل پس از تیم لیگ نوزدهم، بهترین عملکرد را در نیم‌فصل اول داشته و هواداران نباید خیلی هم از این بابت نگران باشند. بد نیست بدانید پرسپولیس در لیگ هجدهم در پایان نیم‌فصل اول ۳۱ امتیاز کسب کرد و در رده سوم و پایین‌تر از سپاهان و پدیده ایستاد اما در نیم‌فصل دوم ۳۰ امتیاز گرفت و در نهایت با ۶۱ امتیاز توانست عنوان قهرمانی فصل را از آن خود کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.