آقای گل لیگ را «پنالتی» تعیین می‌کند!

در جدول گلزنان لیگ برتر گادوین ‌منشا با ۸ گل زده صدرنشین است و پس از او کوین یامگا و لوسیانو پریرا با ۷ گل در تعقیب منشا هستند.

به گزارش تازه نیوز، صرف نظر از اینکه سه نفر اول جدول گلزنان هر سه خارجی هستند و دو نفرشان سن و سال زیادی هم دارند، باید به این نکته اشاره کرد که اکثر گل‌های آنها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده وگرنه به اندازه گلزنان داخلی مثل عیسی آل‌کثیر، کریم اسلامی، مهدی‌ عبدی، پیمان بابایی و… گل زده بودند.

منشا 6 گل از 8 گل خود را از روی نقطه پنالتی زده و یامگا و پریرا هم هر کدام 4 گل از 7 گل خود را پنالتی زده‌اند. اگر آمار پنالتی‌ها را از لیست گل‌های آنها کم کنیم، می‌بینیم که صدر جدول را به راحتی از دست می‌دهند اما به هر حال این سه نفر پنالتی‌زن اول تیم‌های مس رفسنجان، استقلال و فولاد محسوب می‌شوند و قاعدتاً در دور برگشت لیگ برتر هم خود آنها پنالتی‌های تیم‌شان را می‌زنند مگر آنکه بنا به دلایلی در زمین مسابقه نباشند. در واقع می‌توان گفت آقای گل احتمالی لیگ امسال را ضربات پنالتی تعیین می‌کند چرا که هیچ بعید نیست در نیم‌فصل دوم هم پنالتی‌های زیادی برای تیم‌های مس رفسنجان، استقلال و فولاد اعلام شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.