کاهش میلیونی مخاطبان پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون!

کاهش ۱۵ میلیونی آرای مردم در مقایسه با سری دوم خنداننده شو یک زنگ خطر جدی برای تلویزیونی است که بهترین برنامه‌اش خندوانه است!

به گزارش تازه نیوز، تعداد آرای مردمی در مرحله مقدماتی مسابقه استندآپ «خندوانه»، نسبت به فصل قبل، ۱۵ میلیون کاهش داشته است! این یعنی پریننده ترین برنامه تلویزیون هم این روزها مخاطب جدی و پای کار ندارد!

روزنامه خراسان با مقایسه شرکت کنندگان مسابقه «خنداننده شو۳» با دوره‌های قبل از افت قابل توجه مشارکت مردم در این مسابقه خبر داده و نوشته:«مردم در مرحله اول «خنداننده شو ۲» بــرای ۱۶ شرکت‌کننده، ۱۸ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۴۲۸ رای ارسـال کرده بودند. در حالی که در مرحله اول فصل سوم، برای ۱۲ شرکت‌کننده، ۲ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۸۷ نفر به شرکت‌کنندگان مسابقه رای داده‌انــــد؛ یک ششم سـری قبل مسابقه. با توجه به اختلاف فــراوان تعداد آرا در فصل سوم «خندوانه»، احتمالا مخاطبان کمتری پیگیر رقابت استعدادها در «خنداننده شو ۳» بوده‌اند.

از طرفی هم رقابت «خنداننده شو ۳» و کیفیت اجراها به اندازه کافی، مخاطبان را ترغیب به ارسـال رای نکرده اسـت. البته در مرحله مقدماتی «خنداننده شو ۲» شانزده شرکت‌کننده با یکدیگر رقابت می‌کردند و در فـصـل ســـوم مـسـابـقـه، مـــردم کـــار دوازده شرکت‌کننده را داوری کردند، اما طبیعتا اختلاف کم تعداد استعدادها در مرحله آرای مردمی «خنداننده شو ۳» نسبت به فصل قبلی، نمی‌تواند تنها دلیل کاهش میزان مشارکت مردم باشد.

در شرایطی که تعداد کل آرای مردمی کمتر شده اسـت، طبیعی است که نفرات برتر در مرحله اول مسابقه نیز مانند فصل قبل، رای‌هـای میلیونی نداشته باشند. به عنوان مثال، در «خنداننده شو ۳» نیما سهرابی که با بیشترین رای نفر اول شده، ۴۹۶ هزار و ۶۰۹ رای داشته است، اما علی صبوری به عنوان نفر اول آرای مردمی در «خنداننده شو ۲» یک میلیون و ۶۱۴ هزار رای، یعنی بیش از سه برابر سهرابی رای کسب کرده بود. نفر دوم با یک میلیون و ۵۵۹ هزار رای و نفر سوم نیز با یک میلیون و ۴۸۶ هزار رای به مرحله دوم رفته بود. در «خنداننده شو ۳» نفر دوم ۳۰۵ هزار و ۳۳ رای و نفر سوم ۲۷۶ هزار و ۷۳۴ رای به دست آوردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.