می‌گفتند بهتر است شما قرمه‌سبزی بپزید! دیگر قرمه‌سبزی دوست ندارم

مریم ایراندوست در گفت و گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا حرف‌های جالبی بیان کرده است.

به گزارش تازه نیوز، مریم ایراندوست در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص وضعیت زنان در ایران، عنوان کرد: سال‌های ابتدایی فوتبال زنان مشکلات زیادی وجود داشت اما حالا خیلی خوب شده است. ما در گذشته برای تهیه لباس، زمین و توپ مشکل داشتیم حتی زمانی بود که توپ برای تمرین نبود و بدنسازی کار می‌کردیم. آیا از عملکرد بانوان رضایت دارم؟ از نظر نتیجه راضی‌ترین آدم روی زمین هستم و خوشحالم. از نظر فنی ایراداتی هست و ما در تلاش هستیم با اردوهایی که برگزار می‌کنیم این نواقص را برطرف تا بتوانیم شرایط بهتری در بازی اجرا کنیم و نقاط ضعف را به حداقل برسانیم. همه می‌دانند فوتبال ایران نوپاست و نمی‌توان با زمان کوتاه نواقص را برطرف کرد اما همه در تلاش هستیم با کار بیشتر این مشکلات را برطرف کنیم.

ایراندوست انتظارش از تیم ملی در جام ملت‌ها را اینگونه بیان کرد: انتظار ما این است که تیم خیلی خونسرد، با آرامش و تمرکز بالا کار خود را انجام دهد آن هم فارغ از نتیجه. همه ما می دانیم کار سختی است. جام ملت‌ها تورنمنت بسیار مهمی است و با توجه به اینکه تیم های آسیایی تیم های طراز اول جهان هستند و رقابت با آنها سخت است اما می‌توانم بگویم با این صعود بچه‌های ما اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

ایراندوست در ادامه افزود: ما انتظار داریم تیم های پایه از رده ملی سازماندهی شوند. برنامه ۵ ساله برای رشد و توسعه داشته باشیم و این مسابقات قطعا تاثیرگذار است. اگر حمایتی که تا الان از سمت مسئولان و مردم شده ادامه داشته باشد ۵ سال آینده به شما قول می‌دهم این دختران را در جام‌جهانی می‌بینیم.

سرمربی تیم ملی زنان در بخشی از حرف‌های خود گفت: پیام من به زنان این است که دلسرد نشوند، راهی که در این ۴۲ سال گذراندم بسیار سخت بود؛ این که می‌گفتند زنان را چه به فوتبال؟ بهتر است شما قورمه سبزی بپزید! آیا باورتان می‌شود دیگر قرمه سبزی دوست ندارم؟ دختران کار خودشان را بکنند، به حواشی کاری نداشته باشند. به آنها می‌گویم سخت کوش بوده و هدف داشته باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.