این نوع پوشش شما را لاغرتر نشان می‌دهد

اگر اضافه وزن دارید ولی انگیزه کافی برای کاهش وزن ندارید، برای لاغرتر به نظر رسیدن این نوع لباس ها را انتخاب کنید.

به گزارش تازه‌نیوز، برای لاغرتر به نظر رسیدن، نکات بسیار ساده‌ای وجود دارد که با رعایت آن‌ها هنگام انتخاب نوع لباس و پوشش خویش، می‌توانید به این هدف برسید.
لزوماً به دنبال ترندها نباشید بلکه لباس‌هایی را انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان می‌دهند و به شما کمک می‌کنند که احساس رضایت بیشتری از ظاهر خود داشته باشید.یقه زیبا، استفاده از رنگ‌های تیره، کفش‌های پاشنه بلند، انتخاب پارچه‌ای با جنسی مناسب و مرغوب برای لباس، اجتناب از جیب‌های زیاد روی لباس و… و بسیاری ترفندهای کوچک دیگر، به شما کمک می‌کنند تا ظاهری کشیده‌تر و لاغرتر داشته باشید. برای آشنایی با این ترفندها، با ما همراه باشید.

۱. انتخاب یقه هفت

یقه گرد دشمن توست! چرا؟ چون سایز گردن شما را با پوشاندن ناحیه زیر گردن یا همان دکُلته، کاهش می‌دهد. در نتیجه شما چاق‌تر به نظر می‌رسید و ظاهر گونه‌هایتان نیز پف کرده‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود و این دقیقاً همان چیزی است که شما باید از آن اجتناب کنید!

با انتخاب یقهV، شما ناحیه زیر گردن را به نمایش می‌گذارید و به این ترتیب ظاهر خود را کشیده‌تر و قفسه سینه را برجسته‌تر نشان می‌دهید. در نهایت،یقهV جذابیت بیشتری نسبت به یقه گرد دارد، شما را شیک‌تر نشان می‌دهد و توجه همه را به سمت چهره زیبای‌تان جلب خواهدکرد!

۲. انتخاب رنگ‌های تیره

وقتی کمی چاق هستید، بهتر است از رنگ‌هایی که باعث چاق‌تر شدن می‌شوند اجتناب کنید. بنابراین دور رنگ سفید را خط بکشید!

رنگ‌های تیره مانند آبی سرمه‌ای‌ یا مشکی برجستگی‌های بدن را ملایم‌تر نشان می‌دهند و ظاهر کشیده‌تری به اندام شما می‌بخشند. بنابراین استفاده از این رنگ‌ها در مناطقی از بدن که سعی در پنهان‌سازی آن‌ها دارید، بسیار مناسب هستند.

برای نتیجه بهتر، می‌توانید رنگ‌های پرزرق و برق را در قسمت‌هایی از بدن که می‌خواهید برجسته‌تر به نظر برسند،استفاده کنید. تضاد بین رنگ روشن و رنگ تیره این امکان را به شما می‌دهد تا از یک‌سو ظاهر جذاب‌تری داشته باشید و از سوی دیگر، ایرادهای اندامی خویش را به حداقل برسانید. رنگ‌‌های زرق و برق‌دار را برای قسمت بالاتنه و رنگ‌های تیره را برای پایین‌تنه انتخاب نمایید. درحقیقت برای هر قسمتی از بدن که چاق‌تر و برجسته‌تر است، انتخاب رنگ‌های تیره‌تر گزینه مناسب‌تری خواهند بود.

۳. اجتناب از جیب‌های زیاد روی لباس

جیب‌هایی حجیم و مملو از وسایل مختلف، ظاهر شما را سنگین‌تر و چاق‌تر نشان می‌دهند. بهتر است دور این لباس‌ها را خط قرمز بکشید چون حجم ران‌ها و پایین تنه شما را بیشتر از حد معمول نشان خواهند داد. بنابراین هر لباسی که می‌پوشید، جیب‌ها را فراموش کنید! شما می‌توانید وسایل شخصی خود را در کیف دستی‌تان بگذارید. در خصوص شلوار، شلوارهای کمر بلند و بدون جیب بهترین گزینه هستند.

۴. انتخاب شلوار مناسب

اگر باسنی پهن دارید، به سمت شلوارهای بُرش‌دار نروید. تنها برش روی شلوار شما باید همان برش کمر باشد. پیشنهاد می‌کنیم که شلواری با کمری کوتاه انتخاب نمایید چون در لاغر نشان دادن ظاهر شما سهم بسزایی دارد. اگر پایین تنه شما اصطلاحاً پُر و چاق است، شلوارهای کمر بلند یا معمولی را انتخاب کنید. از شلوارهای خیلی کوتاهی که پاهای شما را کوتاه‌تر و ظاهری شلوغ‌تر و فشرده‌تر به اندامتان می‌دهند، اجتناب کنید. در هر صورت، بهترین گزینه این است که شلوارهای راسته را انتخاب نمایید و هرگز سراغ انواع طرح‌دار یا راه‌راه نروید.

۵. انتخاب لباسی با جنس مرغوب

باید در حین انتخاب لباس دقیق باشید و پارچه‌ای انتخاب کنید که شما را لاغرتر نشان می‌دهد و نقاط مثبت اندامتان را به نمایش می‌گذارد. وقتی چاق و توپُر هستید، باید از مواد ضخیم و حجیم خودداری کنید. بنابراین مخمل، پشم، خز یا حتی ساتن گزینه مناسبی برای شما نخواهند بود. درحقیقت این‌ها موادی هستند که عیوب اندام شما را برجسته می‌کنند و برآمدگی‌های ناخوشایند کوچک را نمایان می‌سازند. بنابراین ترجیحاً به سراغ پنبه، ابریشم و موسلین بروید چون موادی سبک هستند و به راحتی ایرادهای اندامی را پوشش می‌دهند.

۶. کفش‌های پاشنه بلند

کفش‌های پاشنه بلند ظاهر هر فردی را اصلاح و بلندتر می‌کنند و در عین حال جذابیت خاصی به وی می‌بخشند! اما با تمام این اوصاف، در انتخاب کفش‌های پاشنه بلند دقت کنید چون اگر خیلی گرد یا چاق هستید، پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند توصیه نمی‌شود چون ممکن است اندام شما را نامتناسب‌تر نشان دهند. در عوض، پاشنه‌های ضخیم برای این اندام مناسب‌تر است چون خطر پیچ‌خوردن مچ پا وجود نخواهد داشت! کفش‌های پاشنه‌دار به شما این امکان را می‌دهند تا وضعیت بدنتان را نیز اصلاح کنید. در واقع، با پوشیدن کفش پاشنه‌دار، شما ناخودآگاه مجبور می‌شوید که صاف‌تر بایستید، شکم و باسن خود را حین راه رفتن جمع و منقبض کنید و نیز کمر خود را صاف نگه‌دارید تا تعادل بهتری داشته باشید.

۷. انتخاب لباس زیر مناسب

زمانی که می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، انتخاب لباس زیر مناسب ضروری است. اگر سینه‌های کوچکی دارید، می‌توانید تقریباً هر نوع سوتینی را انتخاب کنید. از سوی دیگر، اگر سینه‌های بزرگی دارید، مدل‌های بند پهن و فنردار، گزینه بهتری برای شما خواهند بود چون از افتادگی سینه جلوگیری می‌کنند و درعوض آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهند.

۸. انتخاب برش‌ها و بلندی مناسب لباس

لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد را در کمد بگذارید و هیچ‌وقت سراغشان نروید! در مورد شلوار، از شلوارهایی که کمر کوتاهی دارند، اجتناب کنید چون ایرادهای اندامی شما را برجسته‌تر می‌کنند. لباس‌هایی که از لایه‌های مختلف لباس تشکیل شده‌اند نیز گزینه مناسبی نیستند چون ران‌ها و باسن را پهن‌تر از هر زمان دیگری نشان می‌دهند! در نهایت، برای جلوگیری از افزودن حجم به قسمت‌هایی از بدن که بطور طبیعی چاق و پُر است، دور چین و جیب را برای همیشه خط بکشید!

۹. انتخاب اکسسوری‌های مناسب

با کمک گرفتن از جواهرات جذاب، شما قادر خواهید بود تا یک توهم بینایی ایجاد کنید و بنابراین در چشم همه لاغرتر به نظر برسید. در بکارگیری اکسسوری‌ها زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است نتیجه عکس بگیرید و ظاهری چاق‌تر و سنگین‌تر از قبل داشته باشید!

۱۰. باید‌ها و نبایدها

وقتی صحبت از چاپ و طرح روی لباس به میان می‌آید، آن‌هایی که بیش از حد بزرگ و بیش از حد خودنمایی می‌کنند را فراموش کنید، چون ظاهر شما را چاق و سنگین نشان می‌دهند. با رنگ سفید خداحافظی کنید و درعوض به رنگ‌های تیره عادت نمایید. به خطوط عمودی که جادوی اصلاح ظاهری اندام هستند، روی آورید و البته از خطوط افقی که اثر معکوس دارند، اجتناب کنید. درنهایت هنگام انتخاب طرح لباس، پارچه‌های خال‌خالی و گُل ریز بسیار مناسبند چون برجستگی‌های بدن را مهار می‌کنند و در نوع خود یک سبک پوشش خاص و جالب محسوب می‌شوند!

منبع: سلامت

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.