تاریخ برگزاری سوپرجام فوتبال ایران مشخص شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ سوپرجام فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران،  قرعه کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ انجام شد و باشگاه‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان حریفان خود را شناختند.

سهیل مهدی اظهار داشت: شاید جزو معدود سال‌هایی باشد که هواداران فوتبال در ایران با هیجان کامل مراسم قرعه‌کشی را دنبال نکردند. بابت حضور دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال هستیم و امیدوارم این قرعه باب کادرفنی و طرفداران سپاهان و فولاد باشد اما حیف که دو سهمیه دیگرمان جا ماند. امسال لیگ قهرمانان را با یک دوم هیجان دنبال می‌کنیم.

خط قرمز سازمان لیگ،  تیم‌های ملی و باشگاهی در عرصه بین‌المللی هستند

شاید در ماه‌های گذشته سازمان لیگ به دلیل فشردگی بازی‌ها تحت انتقاد قرار گرفت، اما برنامه‌ریزی برای سال آینده داشتیم تا نمایندگان ما با شرایط بهتری وارد مسابقات شوند. همیشه گفته‌ام خط قرمز سازمان لیگ و کمیته مسابقات، نمایندگان خوبش شامل تیم‌های ملی و باشگاهی در عرصه بین‌المللی هستند.

۱۸ بهمن سوپرجام را برگزار خواهیم کرد

پس از تعطیلات فیفادی پیش‌رو، تلاش می‌کنیم ۶ – ۵  هفته از مسابقات لیگ را برگزار کنیم. ۱۸ بهمن سوپرجام را خواهیم داشت و ۲۳ بهمن هم لیگ از سر گرفته خواهد شد که تا اواخر اسفند لیگ ادامه دارد. پس از آن وارد تعطیلات فیفادی می‌شویم که تیم ملی مقابل لبنان و کره جنوبی بازی دارد. پس از بازی‌های ملی بلافاصله لیگ قهرمانان انجام می‌شود. اگر برای جام حذفی برنامه‌ای نداشته باشیم، امکان برگزاری لیگ هم نیست، اما سعی خواهیم کرد جام حذفی را برگزار کنیم و پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان، برنامه لیگ پیگیری شود.

تیم‌ها در لیگ قهرمانان باید متمرکز بازی کنند

تیم‌ها در لیگ قهرمانان با توجه به شرایط پاندمی باید متمرکز بازی کنند و چهار پنج روز زودتر راهی مسابقات شوند. با این حال باید ببینیم برنامه‌ریزی به چه شکل است. ما حین لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی را برگزار خواهیم کرد و با این شرایط، احتمالاً اواخر خرداد یا اوایل تیرماه لیگ را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.