مرگ مشکوک تازه عروس و دستگیری داماد جوان

به‌دنبال مرگ اسرارآمیز نوعروس ۲۱ساله که تنها یک ماه از ازدواجش می‌گذشت، تازه داماد با دستور بازپرس جنایی به‌عنوان مظنون در قتل بازداشت شد.

به گزارش تازه‌نیوز، پنجشنبه گذشته گزارش مرگ زنی جوان به قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل تهران اعلام شد و با حضور تیم تحقیق در محل حادثه بررسی‌ها آغاز شد. قربانی زنی بود ۲۱ساله که در خانه‌اش جان باخته بود. در محل حادثه آثار درگیری به چشم می‌خورد و نشان می‌داد که او قبل از مرگ با فردی درگیر و مصدوم شده است. زن جوان تازه عروس بود و حدود یک ماه از زندگی مشترکش می‌گذشت.

به نقل از همشهری، اما به‌گفته همسایه‌ها او و شوهرش از وقتی که پا در این خانه گذاشته بودند مدام با هم درگیری داشتند. آخرین بار نیز در همان روز حادثه با هم مشاجره کرده بودند که همسایه‌ها صدای دعوای آنها را شنیده بودند. همسر متوفی نخستین مظنون حادثه بود که با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد. او دیروز وقتی مقابل بازپرس غلامی قرار گرفت، منکر نقش داشتن در مرگ همسرش شد و گفت که وی با دستان خودش به زندگی‌اش پایان داده است.

تازه داماد ۲۳ساله گفت: من و همسرم حدود ۵سال قبل با یکدیگر آشنا شدیم و از همان زمان قرار ازدواج گذاشتیم تا اینکه یک ماه قبل زندگی‌مان را شروع کردیم. اما همسرم به من اهمیت نمی‌داد و مدام با گوشی موبایلش سرگرم بود.

وی ادامه داد: روز حادثه از سرکار به خانه آمدم و دیدم که سرگرم چت با موبایلش است. عصبانی شدم و به او اعتراض کردم. همین باعث شد تا درگیری میان ما شروع شود. آنقدر عصبانی بودم که او را کتک زدم و خانه را ترک کردم. دقایقی بعد برگشتم و با پیکر نیمه جان او مواجه شدم. همسرم از قبل قرص‌های ترامادول تهیه کرده و پس از رفتن من همه قرص‌ها را مصرف کرده بود. من هم ترسیدم و به اورژانس زنگ زدم اما او جانش را از دست داد. اگرچه تازه داماد مدعی شده که بی‌گناه است اما بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرده و متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.