دنده عقب جان عابر پیاده را گرفت

معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ از فوت عابر پیاده مرد ۵۵ ساله بدلیل حرکت دنده عقب و برخورد سواری سوزوکی با وی در محدوده فرودگاه مهرآباد خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، صبح امروز در محدود فرودگاه مهرآباد عابر پیاده ۵۵ ساله به دلیل حرکت دنده عقب یک خودروی سوزوکی و برخورد با آن جان خود را از دست داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ساعت ۵:۵۰ صبح امروز در محدوده فرودگاه مهرآباد بین ترمینال ۶ و ۴ یک دستگاه سواری سوزوکی که دراین محل در حال حرکت با دنده عقب بوده به شدت با عابر حدوداً ۵۵ ساله برخورد و این عابر در دم فوت کرد.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله پس از این حادثه عوامل راهور منطقه ۹ در محل حاضر و مشغول بررسی صحنه تصادف گردیدند.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، همه خانی گفت: ضمن ابراز تاسف از این حادثه به رانندگان توصیه داشت هیچگاه در محل‌هایی که نیاز به حرکت با دنده عقب نیست و محل‌هایی که عابرین پیاده در حال تردد هستند و محدوده‌هایی که یکطرفه می‌باشد و احساس می‌کنند که باعث ایجاد و احتمال تصادف می‌باشد، اقدام به حرکت با دنده عقب ننمایند و به مسیر خود ادامه داده و از نزدیکترین محل مجدد وارد معبر مد نظر گردند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.