رییسی: تنقیح قانون از ضرورت‌های مهم کشور است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، گفت: بعضی از موارد در دستگاه قضایی اقدامی و بعضی از موارد اعلامی است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، آیت‌الله رئیسی در حاشیه جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری‌ با حضور در جمع خبرنگاران این استان عنوان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند لذا وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید با صداقت سخنان مردم و مسئولان را منتقل کنند.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: خبرنگاران علاوه بر نوشتن از دغدغه‌ها و مشکلات مردم یک منطقه و روستا و شهر، باید نگاه‌های حاکمیتی به موضوعات مختلف داشته باشند.

وی عنوان کرد: من خیلی اوقات مطلب خاصی را که در روزنامه‌ای می‌بینم علامت می‌زنم و سریع به دفترم می‌گویم آن موضوع را پیگیری کنند. حتما به مسئولان دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تاکید می‌کنیم که ارتباط خود را با رسانه‌ها تقویت کنند؛ البته خبرنگاران هم باید در جریان باشند که بعضی از موارد در دستگاه قضایی اقدامی و بعضی از موارد اعلامی است؛ مثلا پرونده در حال رسیدگی و تحقیق را نمی‌شود اعلام کرد، اما مواردی را که پرونده به مرحله اعلامی می‌رسد را می‌شود اعلام کرد که اتفاقا این اعلام کردن می‌تواند موجب تنویر افکار عمومی و امیدوار شدن مردم شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.