قاتل و متجاوز به دختر ناشنوا به دار مجازات آویخته شد

مردی که ۹ سال پیش یک دختر کر و لال را بعد از آزار و اذیت به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش تازه‌نیوز، مرد زندانی که به جرم قتل دختری کر و لال به قصاص محکوم شده بود پس از ۹ سال در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد. رسیدگی به این پرونده از ۹ سال قبل به‌دنبال کشف جسد سوخته دختر جوانی در یکی از بوستان‌های کمالشهر کرج شروع شد.

خیلی زود مأموران پلیس در محل حاضر شده و تحقیقات برای شناسایی هویت جسد سوخته کلید خورد. طولی نکشید که با شناسایی هویت مقتول و خانواده وی رمزگشایی از این جنایت هولناک در دستور کار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

به نقل از رکنا، در نخستین گام ردپای مرد جوانی در این پرونده شناسایی و به دستور بازپرس پرونده وی دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من متأهل هستم، یک روز در پارک با این دختر آشنا شدم و وقتی فهمیدم مشکل شنوایی و گفتاری دارد با وعده ازدواج او را فریب دادم و روزی که همسرم در خانه نبود این دختر را به خانه‌ام کشاندم و مورد آزار و اذیت قرار دادم.

دختر جوان که خیلی ترسیده بود می‌خواست از من شکایت کند و به اداره پلیس برود من هم برای اینکه می‌ترسیدم همسرم بفهمد و آبرویم برود او را به یکی بوستان‌های کمالشهر کشانده و با ضربه چاقو اول او را به قتل رساندم و بعد جسدش را آتش زدم.

بدین ترتیب با اعترافات مرد شرور کیفرخواست وی به اتهام تعرض، قتل و جنایت بر میت صادر و پس از محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری البرز به قصاص و اعدام محکوم شد. این حکم با تأیید قضات دیوان عالی کشور برای اجرا به شعبه اجرای احکام فرستاده شد و سرانجام پس از ۹ سال مرد جنایتکار با واریز تفاضل دیه مقتول از سوی بیت‌المال در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.