این همه بی‌تفاوتی جای تأسف دارد/ کارد به استخوان پرسپولیس رسیده!

سرمربی پرسپولیس گفت: امسال سال عجیب و غریبی برای تیم ما بود. این همه بی تفاوتی نسبت به تیم جای تأسف دارد.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 3- صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال گفت: در جام‌حذفی چیزی که خیلی مهم است داشتن تمرکز و گل نخوردن است. ما در بخش دفاعی خوب عمل کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم. بعد هم توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و بازی را ببریم.

وی افزود: امروز شاهد صحنه‌های خیلی خوبی از فوتبال بودیم که خالقش بچه‌های ما بودند. این برد را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. از همه بچه‌ها با تمام مشکلات و سختی‌هایی که دارند تشکر می‌کنم بابت از خودگذشتگی و فداکاری‌شان برای تیم. هیچ‌وقت نتوانستیم حق این بچه‌ها را بدهیم و از زحمات‌شان تشکر کنیم. امسال سال عجیب و غریبی برای تیم ما بود. این همه بی‌تفاوتی نسبت به تیم جای تأسف دارد. امیدوارم مشکلات بچه‌ها در این هفته برطرف شود. من این هشدار را به باشگاه می‌دهم. اگر این اتفاق نیفتد وارد فاز بحران در تیم خواهیم شد. امیدوارم این مشکلات حل شود و بچه‌ها بتوانند با آرامش بهتری لیگ را ادامه دهند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: دور دوم جام‌حذفی بود و تا گرفتن جام راه زیادی وجود دارد. از صعودمان خوشحالیم و ان‌شاءا… در ادامه با آرامش و تمرکز بیشتری ادامه دهیم. امیدوارم مشکلات بچه‌ها زودتر حل شود. واقعاً کار سخت شده و کارد به استخوان رسیده است. امیدوارم باشگاه توجه و احترام بیشتری به حل مشکلات بچه‌ها داشته باشد. گل‌محمدی در خصوص عملکرد بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس در دقایقی که به زمین رفتند، توضیح داد: آنها بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند که با توجه به سن کم‌شان می‌توانند برای آینده باشگاه بازیکنان خوبی باشند. در مجموع هم شروع خوبی داشتند. پرسپولیس مجموعه‌ای خوب از بازیکنان باتجربه و جوان است. امروز هم جوانان ما عملکرد خوبی داشتند و بازی به سمتی پیش رفت که خودمان انتظار داشتیم. توانستیم خیلی خوب موقعیت‌سازی کنیم و فضایی شد تا از نفرات جوان استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: در این مورد صحبت زیادی ندارم. 4، 5 روز دیگر بازی مهمی با فولاد داریم و تمرکزمان روی آن مسابقه است و در خصوص نقل و انتقالات حرفی ندارم. سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان عنوان کرد: بازی کردن در این زمین واقعاً سخت بود، تا جایی که می‌توانستیم روی زمین کار کردیم اما خیلی از دقایق مجبور شدیم بازی بلند انجام دهیم. امسال زمین مسابقات خیلی خراب شده و متأسفانه هر سال این وضعیت به جای بهتر شدن بدتر می‌شود. مشخص است مدیریت خوبی در بحث امکانات وجود ندارد و هر تیمی هر زمینی را که بخواهد معرفی می‌کند بدون اینکه استانداردهای فوتبالی در این زمین رعایت شود. البته این موضوع را کلی می‌گویم و بحث من فقط ورزشگاه فولادشهر نیست. با این وجود وضعیت زمین‌های مسابقات واقعاً افتضاح است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.