کشف جسد ۲ فرد مفقود‌شده در طغیان رودخانه در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن ۲ جسد مفقود شده بر اثر طغیان رودخانه توسط نیرو‌های هلال احمر در شهرستان‌های قلعه گنج و ریگان کرمان خبر داد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایسنا، رضا فلاح با اعلام خبر پیدا شدن پیکر دو مفقودی در حادثه سیل کرمان گفت: در پی وقوع بارندگی در شهرستان قلعه گنج از شامگاه شب گذشته ۲ جوان در اثر طغیان رودخانه در روستای شریک آباد مفقود شدند.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های هلال احمر در شب گذشته اولین مفقودی را زنده پیدا کردند، افزود: عصر امروز جسد دومین مفقودی در روستای شریک آباد توسط نیرو‌های هلال احمر پیدا شد.

وی در ادامه با اشاره به مفقود شدن ۲ کودک هشت و پنج ساله در محل رودخانه روستای ناصرآباد چاه ملک شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: عصر امروز جسد کودک ۸ ساله در مسیر رودخانه توسط نیرو‌های هلال احمر پیدا شد.

فلاح با اشاره به حضور ۴۵ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در محل رودخانه چاه ملک شهرستان ریگان تصریح کرد: عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک ۵ ساله ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: در منطقه‌ای که این کودکان مفقود شدند اصلا بارندگی وجود نداشته و کودکان برای بازی به محل رودخانه رفته اند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.