رییس سازمان تبلیغات از دسترس خارج شده؟

در حالی که عدم رعایت تاکید موکد رهبر معظم انقلاب در مشهد، سوژه رسانه‌های داخلی و دستاویز رسانه‌های ضد انقلاب شده، سکوت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه دارد.

 

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، حجت الاسلام قمی، رییس جوان سازمان تبلیغات اسلامی در اولین حضورش در مجلس یازدهم با انتقاد شدید از رها شدگی فضای مجازی، از عدم تشکیل جلسات شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی گلایه کرده بود، اما حالا گویا درباره رها شدگی مجموعه تحت نظرش، نظری ندارد و با گذشت 2 روز از فاجعه بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی در یکی از قرمزترین شهرهای کرونایی کشور، همچنان سکوت کرده است.

اجتماع عجیب مردم در مشهد با فراخوان چهره‌ای جنجالی به نام رائفی پور و به درخواست و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد صورت گرفته و چنان همه مسئولان کشور را برآشفته که بخش خبری بیست و سی نیز نسبت به آن واکنش منفی نشان داد؛ برنامه‌ای با حضور بالغ بر 6هزار نفر که بدون اخذ هیچ مجوزی از نهادهای پزشکی و اداری(دانشگاه علوم پزشکی، ستاد کرونای استان و استانداری) برگزار شد و نگرانی مسئولان وزارت بهداشت محلی و ملی را در پی داشت. به طوری که سخنگوی آرام وزرات بعهداشت را به واکنش سخت واداشت تا برگزاری بدون مجوز این برنامه غیر ضروری را یک “جنایت” عنوان کند.

حالا هم بعد از 48ساعت، نه تنها رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هیچ واکنشی از خود نشان نداده بلکه در مشهد نیز گویا همه روزه سکوت گرفته‌اند. سازمان تبلیغات اسلامی، نهادی است که رییس‌ش حکم مستقیم رهبری منصوب می‌شود و باید او و سازمان تحت امرش، الگوی سایر مسئولان و دستگاه‌ها باشند؛ اما ظاهرا نه تنها علاقه‌ای برای پیروی از مقام معظم رهبری ندارند بلکه در جهت هزینه‌سازی برای ایشان و تاکیدات ایشان در وضعیت قرمز کرونایی کشور، هم فعال هستند!

بد نیست یادآوری کنیم که حجت الاسلام قمی خردادماه در حضور نمایندگان مجلس سخنرانی خود را که زنده از تلویزیون پخش می‌شد اینگونه آغاز کرده بود: من دکتر نیستم ولی آمپول بلدم بزنم!

در همین زمینه بیشتر بخوانید:

فاجعه در مشهد+عکس/ راستی آقای علم‌الهدی کجاست؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.