آخرین جزئیات از وخامت حال محمد کاسبی: با اکسیژن هم نمی‌توانست نفس بکشد/ برایش دعا کنید

دختر محمد کاسبی به وخامت اوضاع پدرش در بیمارستان اشاره کرد و از مردم خواست که برای بهبودی این هنرمند پیشکسوت، دعا کنند.

به گزارش تازه نیوز، محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون دوباره به دلیل نارسایی شدید قلبی راهی بیمارستان شده است اما این بار به تعبیرِ دخترش یلدا کاسبی اوضاع وخیم و خطرناک‌تری دارد. هنرمندی که مدتی پیش به دلیل تبعاتِ ابتلا به کرونا و دردِ قفسه سینه، مشکل ریه و قلب در بیمارستان لواسانی تهران بستری شده بود.

دختر محمد کاسبی درباره بستری شدنِ مجدد پدرش گفت: هفته گذشته 48 ساعت پدرم را به بیمارستان لواسانی بردیم و دوباره به منزل برگشتند. اما حال‌شان خوب نبود و مشکل تنفسی شدیدی پیدا کردند که با اکسیژن هم نمی‌توانستند نفس بکشند. متأسفانه شبِ گذشته دوباره به دلیل وخامت وضعیت قلب و مشکل تنفسی راهی بیمارستان عرفان پاک‌نژاد شدند که دکترشان بعد از معاینه دستور دادند که سریعاً در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شوند.

وی افزود: وخامتِ اوضاع پدرم نسبت به گذشته بیشتر شده و از مردم درخواست دارم که برای بهبودی‌شان دعا کنند. خوشبختانه پزشکانِ خوبی بالای سرشان هستند و از این جنبه اطمینان دارم. چرا که پزشک‌شان یکی از کسانی است که برای پیوند قلب در بیمارستان مسیح دانشوری تصمیم می‌گیرد. الان هم برای احیای قلب و پایداری شرایط، پدرم را در سی‌سی‌یو نگه داشته‌اند که فردا درباره‌شان تصمیم بگیرند که چه کاری می‌توانند انجام بدهند.

یلدا کاسبی خاطرنشان کرد: پزشک‌شان به من گفتند دریچه آئورت را تغییر بدهند، چون عمل قلب باز امکان ندارد. الان تصمیمی نگرفته‌اند اما به خاطر این وخامت وضعیت تنفسی و قلبی، در بخش مراقبت‌های ویژه (سی‌سی‌یو) مراقبت می‌شوند تا به حالت پایدار برسند و آن‌وقت تصمیم بگیرند و ببینند برای برطرف کردن این نارسایی‌های شدید قلبی به چه راه‌حلی خواهند رسید. فعلاً هم معلوم نیست چه زمانی مرخص خواهند شد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.