رابطه ملی‌پوش جوان با دختر سرمربی تیم‌ملی با یک استوری لو رفت! +عکس

ستاره جوان بارسلونا و تیم ملی اسپانیا شایعات در مورد رابطه‌اش با دختر سرمربی تیم ملی را تایید کرد.

به گزارش تازه نیوز، فران تورس چند هفته بعد از انتقال به بارسلونا تایید کرده که با دختر سرمربی تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه وارد رابطه شده است. مهاجم سابق والنسیا و منچسترسیتی با رقمی در حدود ۴۶ میلیون پوند از سیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست.

از مدتها قبل این شایعه در رسانه های اسپانیایی منتشر شد که تورس با دختر لوئیس انریکه مارتینس یعنی سیرا مارتنیس ۲۱ ساله در ارتباط است.

حالا این مهاجم جدید بارسلونا در استوری اینستاگرام خود با تبریک گفتن به سیرا این موضوع را فاش کرده است. تبریک او به سیرا به خاطر برنده شدن او در مسابقات اسب سواری در بارسلونا است.

این تصویر در صفحه اینستاگرام سیرا مارتنیس هم منتشر شد. این دختر ۲۱ ساله یکی از ستاره‌های رشته اسب‌سواری در اسپانیا به شمار می‌رود که سابقه قهرمانی در بخش پرش با اسب در رده جوانان را دارد، ضمن اینکه در شبکه‌های اجتماعی نیز یک اینفولئنسر فعال و در حال رشد است.

البته که بخشی از شهرت او به خاطر پدرش، لوئیس انریکه است که هم بازیکن بزرگی بود و هم درحال حاضر سرمربی تیم ملی است اما سیرا در حال ساختن شهرت برای خودش نیز هست و در حال حاضر نزدیک به ۳۰ هزار دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.

این زوج جوان حالا تبدیل به سوژه رسانه‌های اسپانیایی شده‌اند و در محافل مختلف در مورد آنها صحبت می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.