دو پرسپولیسی پیشنهادهای وسوسه‌برانگیز الاهلی را رد کردند!

باشگاه الاهلی قطر که قصد داشت برای تقویت تیم خود یک بازیکن ایرانی به خدمت بگیرد با پاسخ منفی گزینه‌های پرسپولیسی‌اش مواجه شد.

به گزارش تازه نیوز به نقل از خبرورزشی، باشگاه الاهلی قطر که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع فصل قبل پرسپولیس را در اختیار دارد، با ارائه پیشنهادی به کامیابی‌نیا، قصد داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد. این باشگاه قطری که اوضاع زیاد خوبی در این فصل ندارد برای یک و نیم فصل حاضر بود چیزی حدود ۸۰۰ هزار دلار به کمال بدهد ولی هافبک دفاعی باتجربه پرسپولیس این پیشنهاد را رد کرد.

با توجه به اینکه کمال به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده و این تیم شرایط حساسی در این فصل دارد، کامیابی‌نیا ترجیح داد فعلاً به جدایی فکر نکند و به پیشنهاد الاهلی قطر پاسخ منفی بدهد.

بعد از رد پیشنهاد الاهلی توسط او، این باشگاه به سراغ دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس یعنی محمد شریفی رفت. بازیکنی که پدیده این فصل سرخپوشان بود و تا قبل از اینکه از ناحیه کتف مصدوم شود، بازیکن فیکس پرسپولیس بود و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشت.

الاهلی حاضر بود برای یک و نیم ‌فصل مبلغی در حدود ۸۵۰ هزار دلار به شریفی پرداخت کند ولی این بازیکن آینده‌دار هم به پیشنهاد این تیم قطری پاسخ منفی داد. گفتنی است دلیل اختلاف ۵۰ هزار دلاری پیشنهاد الاهلی برای کمال و شریفی، جوان‌تر بودن شریفی بود. به هر حال این دو بازیکن ترجیح دادند در این مقطع از پرسپولیس جدا نشوند و به حضورشان در این تیم ادامه دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.